اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار تهران

شهرداران پردیس و کیلان در سمت خود ابقا شدند

با حکم استاندار تهران، محمد لاله، شهردار پردیس و سیدجلیل چوبداری، شهردار کیلان بار دیگر به مدت چهار سال به این سمت منصوب شدند.

شهرداران پردیس و کیلان در سمت خود ابقا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در حکم استاندار تهران خطاب به شهردار پردیس آمده است: در اجرای ماده 85 (اصلاحی مورخ 27/8/86) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 در مقام جانشین شورای اسلامی شهر پردیس جنابعالی را به عنوان شهردار پردیس منصوب می‏نمایم.

همچنین در حکم جداگانه‏‌ای خطاب به شهردار کیلان بیان شده است: بنا به پیشنهاد صورت‏‌جلسه شماره 39 مورخ 14/6/1392 شورای اسلامی شهر کیلان و در اجرای تبصره 3 ذیل ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 به موجب این حکم به سمت شهردار کیلان منصوب می‏شوید.

در ادامه این احکام آمده است: انتظار دارم با جدیت و اهتمام و بهره‏گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها و سازمان‏ها در جهت تحقق برنامه‏های دولت خدمت‏گزار در حیطه شرح وظایف شهرداران به ویژه گسترش اقدامات عمرانی و آبادانی شهر با رعایت قوانین و نگرش اصولی عدالت‏گستری، مهروزی و خدمت به شهروندان موفق و موید باشید.

انتهای پیام/2568/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول