اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تسلیت نماینده مردم اردکان در پی کشته شدن جمعی از مردم یزد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، درگذشت تعدادی از مردم یزد در حادثه تصادف اتوبوس در اتوبان تهران – قم را تسلیت گفت.

تسلیت نماینده مردم اردکان در پی کشته شدن جمعی از مردم یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، درگذشت تعدادی از همشهریان یزدی در حادثه تصادف دیشب اتوبوس در اتوبان تهران ـ قم را تسلیت گفت.

محمدرضا تابش اظهار داشت: حادثه جانگداز و تاسف بار تصادف دو اتوبوس حامل مسافر از تهران به یزد و اصفهان به تهران در اتوبان تهران ـ قم که منجر به سوختن و از دست رفتن جان متجاوز از 44 نفر از سرنشینان معصوم خودروها و جراحت 40 نفر از آنان شد را به ملت شریف ایران و مردمان خوب و نجیب یزد و اصفهان و خانواده‌های داغدار و مصیبت زده آنها تسلیت می‌گویم.

وی افزود: متاسفانه حجم زیادی از تصادفات جاده‌ای در کشور، با وجود اقدامات انجام شده دستگاه‌های مختلف مسئول برای کاهش آن، به هیچ وجه قابل قبول نبود.

تابش ادامه داد: وقوع چنین تصادفی آن هم در اتوبان تهران ـ قم و آتش گرفتن اتوبوس‌هایی که قدمت بالایی نداشته‌اند، با این سرعت و حجم تلفات وسیع، عجیب و تاسف‌آور است و نیازمند بررسی‌های دقیق و کارشناسانه است تا علت امر مشخص و با رفع اشکالات و ایرادات موجود، قطار مرگ در جاده‌ها متوقف و امنیت جانی و روانی شهروندان عزیز در مسافرت‌ها تصمین شود.

وی از درگاه حضرت احدیت، علو درجات جان باختگان این سانحه و صبر و اجر خانواده‌های داغدار را مسئلت کرد.

دیشب در پی حادثه‌ای در اتوبان تهران ـ قم، دو اتوبوس تهران ـ یزد و تهران ـ اصفهان دچار آتش سوزی شدند و در این حادثه 44 نفر از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/2464/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول