اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تأکید کرد

مشارکت کارکنان در تصمیم‏‌سازی‏‌های صنعت گاز/ توسعه خلاقیت‏ اولویت نخست است

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بر لزوم مشارکت کارکنان در تصمیم‌‏سازی‏ها و همچنین توسعه خلاقیت‏‌ها در صنعت گاز تأکید کرد.

مشارکت کارکنان در تصمیم‏‌سازی‏‌های صنعت گاز/ توسعه خلاقیت‏ اولویت نخست است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، ارزیابان اعزامی شرکت ملی گاز ایران در زمینه نظام مشارکت و طرح تکریم ارباب رجوع با حضور در واحدهای مختلف این شرکت به ارزیابی موارد منطبق بر دستورالعمل‏‌ها اقدام کردند.

علیرضا جراحی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در جلسه افتتاحیه این دوره ارزیابی، نظام مشارکت را مبنای مناسبی برای توسعه سازمان دانست.

وی اظهار امیدواری کرد؛ مشارکت کارکنان در تصمیم‏‌سازی‏ها به توسعه خلاقیت‏‌ها بینجامد و هر سازمانی می‏‌تواند با پایش مستمر فعالیت‏ها نقاط ضعف را شناسایی و نقاط قوت خود را نیز توسعه دهد و از این طریق به بهبود مستمر فعالیت‏ها دست یابد.

بر اساس این گزارش؛ ارزیابان اعزامی از شرکت ملی گاز ایران با بررسی فعالیت‏‌ها و مستندات کمیته‏‌های نظام مشارکت و تکریم ارباب رجوع شرکت گاز استان سمنان نسبت به ارزیابی فعالیت‏‌های کمیته‏‌های مذکور بر اساس مدل EVQM و منطبق را دارد، اقدام می‏‌کنند.

ارزیابان، نتایج را برای رتبه‏‌بندی شرکت‏‌های گاز استانی به منظور انتخاب شرکت‏‌های برتر به کمیته مستقر در ستاد شرکت ملی گاز ایران ارسال خواهند کرد. 

مقام سومی رشته شنا به سمنانی‏‌ها رسید

همچنین در هفتمین المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران، مقام سومی رشته شنا به سمنانی‏‌ها رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ در هفتمین المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران که در مشهد مقدس برگزار شد، مقام سوم ماده 100 متر کرال سینه در رده سنی 11 تا 12 سال به مهدیار مزجی از استان سمنان رسید.

امید کامروا، سرپرست تیم اعزامی به این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور یک هزار و 300 نفر از پسران رده سنی زیر 25 سال با میزبانی منطقه 4 عملیات انتقال گاز در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

وی تصریح کرد: مهدیار مزجی فرزند سعید مزجی، مسئول نگهداری و تعمیرات اداره گاز بسطام توانست مقام سوم ماده 100 متر کرال سینه رده سنی 11 تا 12 سال پسران را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول