اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم خبر داد

درخشش دو و میدانی‌‌کاران قمی در مسابقات جوانان کشور

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب مدال طلا و نقره مسابقات کشوری جوانان کشور توسط ورزشکاران قمی خبر داد.

درخشش دو و میدانی‌‌کاران قمی در مسابقات جوانان کشور

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح موفقیت‌های دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات کشوری پرداخت و اظهار داشت: بعد از موفقیت‌های متعدد ورزشکاران دو و میدانی‌کار در مسابقات گوناگون کشوری به‌ویژه کسب رتبه اول توسط تیم نونهالان با 11 مدال و نیز کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره توسط ورزشکاران قمی در لیگ بزرگسالان کشور، تیم جوانان استان قم نیز در مسابقات جوانان کشور نتایج درخشانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که از چهاردهم شهریورماه در تهران برگزار شد ورزشکاران دو و میدانی‌کار قمی در رشته‌های مختلف خوش درخشیدند و نتایج قابل توجهی را از آن خود کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در رشته 400 متر با مانع، ورزشکار جوان و مستعد قمی محمد سبب‌کار توانست با غلبه بر حریفان خوب خود به مدال با ارزش طلای این مسابقات دست یابد. رضا ملک‌پور دونده برجسته دیگر این رشته نیز توانست مدال نقره 400 متر با مانع را از آن خود کند.

اکرمی گفت: در رشته پرش با نیزه علیرضا نوروزی توانست مقام چهارم کشور را به دست آورد و محمد سبب‌کار نیز در رقابت با حریفان خود در رشته 400 متر آزاد در نهایت مقام چهارم این رشته را به نام خود ثبت کرد.

وی ادامه داد: علیرضا ایل سعادتمند در رشته دهگانه نفر چهارم شد و در رشته چهار در 100 متر تیم قم در نهایت مقام پنجم را به دست آورد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به این‌که مطمئناً در این رشته استعدادهای بسیار خوبی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت موجود و کسب مدال‌های گوناگون توام با بهبود رنگ مدال‌ها در تمام رده‌های سنی، آینده درخشانی را برای این رشته نوید می‌دهد و نیز نتایج به‌دست‌آمده در سایر بخش‌ها رشد جهشی دو و میدانی استان قم را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/78009/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول