اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتی خبر داد

اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی کازرون

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: دانش‌آموزان ممتاز دختر شهرستان دشتی به اردوی سیاحتی فرهنگی کازرون اعزام شدند.

اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید نیام‌الدین حسینی عصر امروز در مراسم بدرقه اعزام دانش‌آموزان دختر به کازرون گفت: این دانش‌آموزان برای حضور در دوره آموزش تربیت دبیر حلقه صالحین و جانشینان فرماندهان واحدهای مقاومت سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به اردوی کازرون اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بسیج سالم‌ترین تشکیلات ولایت‌مداری است، ادامه داد: بر روی جوانان بسیجی که رهرو اصلی راه ولایت و یکی از سالم‌ترین تشکیلات ولایت‌مداری است، سرمایه‌گذاری مناسبی می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی قدر این فرصت‌ها را بدانید، متذکر شد: امروز هیچ بهانه‌ای برای انحراف فکری وجود ندارد و هرکسی گام نادرستی از این مسیر بردارد، مطمئن باشید از سر عمد است.

حسینی، بحث بصیرت‌شناسی را مهم عنوان کرد و گفت: انسان با بصیرت‌افزایی راه درست خود را بیش از پیش پیدا خواهد کرد و از انحرافات دوری می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز گفت: نقش دانش‌آموزان در پیشرفت و توسعه جامعه انکارناپذیر است و دانش‌آموز بسیجی امروز باید فداکاری شهدای دانش‌آموز را الگو، درس و سرمشق خود قرار دهد و بداند که جان دادن برای نجات ملت و دین بس افتخار بزرگی است.

مراد کاظمی افزود: دانش‌آموزان بسیجی سرمایه‌های ارزشمند جامعه و امیدهای درخشان مملکت تلقی می‌شوند و عامل بسیارمهمی در رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و علمی کشور به‌ شمار می‌روند.

وی ادامه داد: هرچند اساس یک جامعه به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه بستگی دارد، اما شما خواهران بسیجی با پوشش و حفظ حجاب خود باید برای دیگران الگو باشید.

کاظمی در پایان تأکید کرد: دانش‌آموز منتخب از مدارس شهرستان دشتی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، معرفتی، تربیتی و عملی در دوره آموزش تربیت دبیر حلقه صالحین و جانشینان فرماندهان واحدهای مقاومت شرکت دارند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول