اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

12 کتاب در حوزه پیشگیری و آگاهی عمومی رونمایی شد

امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 12 کتاب در حوزه پیشگیری و آگاهی عمومی توسط سازمان بهزیستی استان اصفهان رونمایی شد.

12 کتاب در حوزه پیشگیری و آگاهی عمومی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایون هاشمی در مراسم افتتاح متمرکز 123 طرح تعاونی در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان اصفهان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: 12 عنوان کتاب امروز در حوزه پیشگیری و آگاهی عمومی و نیز بسته آموزشی آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌ها رونمایی شد.

وی با اشاره بسته آگاه‌سازی پیشگیری، افزود: طرح‌های مختلفی در این حوزه به بهر‌ه‌برداری رسیده است که از معلولیت گرفته تا خانواده را شامل می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اذعان داشت: عناوین مهمی در این کتاب‌ها و در بخش خانواده، انواع معلولیت‌ها، محیط خانواده‌ نهفته و کارهای بزرگی صورت گرفته است که امروز در قالب کتاب ارائه شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در بخشی از صحبت‌های امروز خود به دستاوردها و فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص افتتاح اورژانس اجتماعی، پیشگیری و کاهش نرخ آمار طلاق اشاره کر دو افزود: مداخله در حوزه کاهش طلاق یکی از اقدامات سازمان بهزیستی بوده؛ به طوری که یک سوم مراجعه‌کنندگان با استفاده از رهنمودهای مددکاران از طلاق منصرف شده‌اند.

گفتنی است؛ در این همایش از 35 تعاونگر نمونه استان اصفهان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس تقدیر شد.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول