اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

محوریت فکری و دغدغه پلیس حل مشکلات مردم است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: محوریت فکری و دغدغه پلیس حل مشکلات مردم است و امروز پلیس به دنبال کسب رضایت الهی و اعتماد اجتماعی است و این بارزترین ویژگی است که پلیس قم آن را دنبال می‌کند.

محوریت فکری و دغدغه پلیس حل مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جلسه اخوت کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: رویکردی که اکنون در فرماندهی انتظامی استان قم دنبال می‌شود هم درون‌نگر و هم برون‌نگر است. درون‌نگر یعنی توجه به اقتدار درونی مجموعه پلیس است به این معنا که فرماندهان، مدیران و تمام کارکنان باید به زینت نظم و انضباط، تعهد، اخلاق، مردم‌داری و امانت‌داری آراسته باشند. پلیسی می‌تواند اقتدار داشته و مورد اعتماد و اطمینان مردم قرار گیرد که بتواند خودش را به این ویژگی‌ها آراسته کند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: تلاش‌های وسیعی از طریق رده‌های عقیدتی، حفاظت، آموزش و بصیرت که کارشان تربیت و ارتقاء بینش کارکنان است صورت گرفته تا کارکنان پلیس به سمت این ویژگی‌ها حرکت کرده و متخلق به این اوصاف شوند.

وی ادامه داد: نتیجه این تلاش‌ها کاهش 23 درصدی جرائم کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم است و این افتخاری برای فرماندهی انتظامی استان است.

مجتبایی اضافه کرد: در بخش برون‌نگر نیز توجه خاصی به جرائم به ویژه جرائم خشن به عمل آمده و سعی ما بر این است که هیچ وقت اقتدار قربانی رفتارهای دیگر نشود، اگر ما می‌خواهیم اقتدار بیرونی داشته باشیم باید انضباط ظاهری و باطنی، برخورد جدی با مجرمان و در کار ایثار، امانت‌داری و صداقت رفتاری داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: امروز مردم علاقمندند که پلیس مقتدر داشته باشند و اقتدار به صدای کلفت نیست بلکه باید اعتماد مردم را کسب کرد و در مدار انسانیت و ارزش‌های دینی قرار گرفت و از ظرفیت‌های بالای مردمی استفاده کرد.

وی بیان داشت: محوریت فکری و دغدغه پلیس حل مشکلات مردم است و امروز پلیس به دنبال کسب رضایت الهی و اعتماد اجتماعی است و این بارزترین ویژگی است که پلیس قم آن را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول