اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برجسته است

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر حمایت از کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برجسته است.

فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برجسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسن‌پور ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گیلان اظهار کرد: جای نقش گیلانی‌ها در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان سند ماندگار برای آیندگان و نسل حاضر خالی است.

وی به جمع‌آوری اسناد، عکس و مطالب انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: اسناد انقلاب اسلامی در اختیار دستگاه‌های مختلف باید در یک محل جمع‌آوری شود.

حسن‌پور خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان شد و تصریح کرد: جمع‌آوری اسناد انقلاب اسلامی اقدامی بزرگ و ماندگار برای آینده است.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اقدام خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، خاطرنشان کرد: سال گذشته کمیته مذکور گروه‌هایی را به شهرها، فرمانداری‌ها و ستادهای مختلف به منظور اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های انقلاب اسلامی اعزام کرد.

وی بر حمایت و تقویت کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و گفت: فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برجسته و فوق‌العاده است.

حسن‌پور با بیان اینکه فضای جشنواره‌ای در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید افزایش یابد، اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی و قابلیت‌های انقلاب اسلامی با محوریت فرمانداران در شهرستان‌ها دایر شود.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حضور روستائیان در مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی را از جلوه‌های ویژه خواند و یادآور شد: فعالیت علمی، قرآنی و ... دستگاه‌های مختلف را از اکنون می‌توان به طرف برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هدایت کرد.

وی بر استفاده از فرصت ورود به سی ‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: امسال مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند.

حسن‌پور دهه فجر انقلاب اسلامی را بستر مناسبی برای فعال شدن بخش‌های راکد و خاموش جامعه دانست و تصریح کرد: مردم باید نسبت به ارزشی و فرهنگی بودن انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان انقلاب اسلامی را مردمی و فراگیر توصیف کرد و گفت: غبار باید از چهره خاطره مردم زدوده شده و جوانان به فعالیت در برنامه‌های انقلاب تشویق شوند.

وی برگزاری تمام برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت حجمی را روزمرگی خواند و بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید هدفمند برگزار شود تا بهتر بتوانیم به اهداف برسیم.

حسن‌پور با تاکید بر فراخوان ایده و ابتکارهای جدید اقشار مختلف مردم نسبت به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امر مذکور با اطلاع‌رسانی تخصصی امکانپذیر است.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول