اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

فضای مجازی یکی از بهترین میدان‌ها برای حضور بانوان طلبه است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: فضای مجازی یکی از بهترین میدان‌ها برای حضور بانوان طلبه است.

فضای مجازی یکی از بهترین میدان‌ها برای حضور بانوان طلبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در مراسم رونمایی از پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران که همزمان با برگزاری جلسه شورای فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران انجام شد، در سخنانی فضای مجازی را یکی از بهترین میدان‌ها برای حضور بانوان طلبه دانست و اظهار داشت: البته باید شرایط این حضور فراهم شود.

وی آموزش طلاب نسبت به مسائل فضای مجازی را یکی از شروط حضور طلاب خواهر در این فضا دانست و افزود: ابتدا باید آنان را آموزش دهیم، سپس وارد شبکه ملی کنیم تا در نهایت وارد فعالیت‌هایی نظیر وبلاگ‌نویسی شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فضای مجازی را یکی از عرصه‌های کم‌هزینه برای فعالیت تبلیغی بانوان طلبه دانست و اضافه کرد: ما نیازمند آموزش طلاب نسبت به مهارت‌ها و فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2هزار وبلاگ در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به ثبت رسیده است، اضافه کرد: اگر تعداد طلاب خواهر را حدود 60 هزار نفر در نظر بگیریم نباید از تعداد 2هزار طلبه وبلاگ‌نویس چندان تعجب کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان اینکه مجموعه‌های مختلف داخلی و خارجی برای فعالیت جوانان برنامه‌ریزی می‌کنند، تصریح کرد: اگر ما برای ورود طلاب به فضای مجازی برنامه‌ریزی نکنیم، طلاب وارد فضای مجازی خواهند شد.

انتهای پیام/2258/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول