اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست نماینده مردم دشت ورامین با فرماندار قرچک مطرح شد

نقوی‌حسینی: انتقاد یک نماینده از رئیس جمهور به معنای مخالفت با دولت نیست

نشست مشترکی برای حل مشکلات شهرستان قرچک با حضور فرماندار این شهرستان و سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا برگزار شد.

نقوی‌حسینی: انتقاد یک نماینده از رئیس جمهور به معنای مخالفت با دولت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز نشست مشترکی برای حل مشکلات شهرستان قرچک با حضور رضا ریاحی فرماندار قرچک، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان با حضور معاونان فرماندار و بخشدار مرکزی قرچک برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، دهه کرامت و با تقدیر از مجموعه فرمانداری شهرستان قرچک به خاطر برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان گفت: شما عزیزان در این انتخابات با تمام توان خود و حضور گسترده مردم حماسه بزرگ آفریدید و خلق یک حماسه کردید.

سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به اینکه این شهرستان و مجموعه فرمانداری انتخابات خوب و بدون حاشیه برگزار کردند، افزود: انتخابات با حضور مردم شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان قرچک بسیار خوب، گسترده، پرنشاط برگزار شد که می‌توان به مدیریت خوب مجموعه فرمانداری در این انتخابات اشاره کرد.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: زحماتی که رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک در طول این هفت ماه از استقرار فرمانداری می‌گذرد قابل تقدیر است.

نماینده مردم دشت ورامین گفت: تمام ادارات، نهادها و سازمان‌ها باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

نقوی‌حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی در خصوص خدمت به مردم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این سفر فرمودند «ریاست قوه مجریه کار بسیار سنگینی است هر که توان دارد بیاید و اگر توان لازم برای خدمت‌رسانی به مردم ندارد نیاید.»

وی با اشاره به اینکه همه مسئولین باید از دولت حمایت کنند، افزود: انتقاد یک نماینده به رئیس جمهور بنا بر مخالفت نماینده با دولت نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نکته ها و مشکلات را به رئیس جمهور ارائه می‌دهد و این از وظایف یک نماینده در خانه ملت است. چون ما حافظ منافع و خواسته‌های مردم هستیم.

وی در پایان از دولت های نهم و دهم تقدیر و تشکر کرد و افزود: نباید تلاش‌های و خدمات دولت نهم و دهم در شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا و رفع مشکلات مردم را نادیده گرفت.

خدمات شایسته قرچک به مردم از بدو تاسیس فرمانداری

فرماندار شهرستان قرچک نیز طی سخنانی با تقدیر از حضور نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در شهرستان قرچک از بدو تاسیس خدماتی بسیار خوبی به مردم از سوی تمام ادارات، نهادها و سازمان‌ها ارائه شده است.

رضا ریاحی با تقدیر و تشکر از امام جمعه، شهردار و دیگر مسوولین شهرستان قرچک در هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات، اظهار داشت: انتخابات در شهرستان قرچک با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه، شهیدپرور و ولایت‌مدار این شهرستان در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دیروز در سنگرهای جنگ بودم و حالا در سنگر خدمت به مردم هستم، افزود: خدمت به مردم شهرستان قرچک برای من یک افتخار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک به برگزاری مراسم تحلیف منتخبین مردم در شورهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری با حضور خانواده شهدا و خبرنگاران اشاره کرد و افزود: مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیئت رئیسه چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا با حضور ارباب جراید و رسانه‌ها و دو پدرشهید و به صورت شفاف و علنی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفته شد کسانی را انتخاب کنید برای شهرداری و دهیاری که کاربلد و کار آمد و سخت کوش باشند و برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم تلاش کنند.

فرماندار شهرستان قرچک در ادامه به کلنگ‌زنی، بهربرداری و افتتاح تعدادی از پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل 512 واحد مسکونی مهر نگارستان، ساختمان کلانتری داودآباد، پارک بوستان ولایت، پارک بانوان، فاز دوم پل 22 بهمن بود که با حضور نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی استانداری مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

ریاحی در پایان اظهار داشت: نصب شیر فشار‌شکن و وصل شدن آب روستا های قشلاق اول و دوم و داوودآباد به آب شهری، گازرسانی به 2000 واحد مسکونی تا پایان فصل پاییز، توسعه خطوط مخابراتی، حفر دو حلقه چاه در سطح شهرستان، نصب دوربین‌های مداربسته برای امنیت عمومی، پیگیری احداث بیمارستان دولتی 64 تختخوابی حضرت زهرا (س)، بیمارستان 200 تختخوابی حیان و تبدیل دارالشفای قرچک به سومین بیمارستان، بهبود وضعیت برق‌رسانی با نصب 69 ترانس جدید از اعم تعدادی از  فعالیت‌های مجموعه مدیران این شهرستان در طی هفت ماه است.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول