اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

خداوند شر دشمنان را از سوریه دور نگه دارد

یکی از مراجع تقلید قم در هنگام حضور در بارگاه کریمه اهل بیت دعا کرد خداوند شر دشمنان و استکبار را از کشورهای اسلامی و سوریه دور نگه دارد.

خداوند شر دشمنان را از سوریه دور نگه دارد

به گزاش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز پس از مراسم غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) طی سخنانی اظهار کرد: وقتی که در جوار این بانوی باکرامت بودم برای سوریه و اینکه خدا شر دشمنان را از کشورهای اسلامی دور نگه دارد دعا کردم و از خداوند خواستم که ان‌شاءالله مشکلات همه مسلمانان را حل کند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در مراسم غبارروبی ضریح مطهر کریمه اهل بیت(س) تاکید کرد: از اینکه این توفیق نصیب من شد، خداوند را شاکرم و خوشحالم از اینکه به همراه تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و جمعی دیگر از شخصیت‌ها و خادمان این بارگاه نورانی در مراسم معنوی غبار روبی شرکت کردم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه همواره بر عظمت و شکوه این بارگاه ملکوتی افزوده خواهد شد، گفت: زمانی که در جوار قبر مطهر حضرت معصومه(س) حضور داشتم روحانیت و نورانیت خاصی را احساس کردم. وی با اشاره به اقبال مردم از سراسر دنیا برای زیارت حضرت معصومه(س) در قم تاکید کرد: امام صادق(ع) در حدیثی می‌فرمایند که از قم علم و دانش به همه دنیا گسترده می‌شود و امیدواریم که آینده هرچه درخشان‌تری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول