اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه:

سال تحصیلی حوزه 20 شهریور ماه آغاز می‌شود

مدیر حوزه‌های علمیه از برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه در روز 20 شهریور ماه خبر داد.

سال تحصیلی حوزه 20 شهریور ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سال تحصیلی جدید پرداخت.

وی در خصوص زمان برگزاری مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه گفت: این مراسم صبح روز چهارشنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از 11 هزار نفر در حوزه‌های علمیه پذیرفته شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که سال جدید پر خیر و برکت باشد و بتوانیم برنامه‌هایی که مقدمات آن را طراحی کرده‌ایم در عرصه‌های مختلف عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های علمیه را پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه‌ها عنوان کرد و گفت: معظم‌له در آخرین سفر خود به قم مطالباتی را از حوزه‌های علمیه داشتند که 19 مطالبه و پیشنهاد را اولویت‌بندی کرده و در شورای عالی حوزه نیز به تصویب رسیده است.

مدیر حوزه‌های علمیه تدوین نظام جامع آموزش، تدوین نظام جامع پژوهش، تدوین نظام جامع تبلیغ، طراحی نقشه علمی حوزه و ... را از جمله سرفصل‌های تدوین شده دانست و تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم با اجرایی کردن این مطالبات در حوزه؛ گام بلندی در راستای تحول هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه برداریم.

مشروح خبر به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول