اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان:

مدیریت جدید همه شایسته‌ها را شکوفا کند / کارهای وامانده در این دانشگاه بسیار زیاد است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه دوره جدید مدیریت این دانشگاه باید با تدبیر و عقلانیت همه شایسته‌های دانشگاه را شکوفا کند، گفت: کارهای وامانده، عقب افتاده و نو برای انجام در این دانشگاه بسیار زیاد است.

مدیریت جدید همه شایسته‌ها را شکوفا کند / کارهای وامانده در این دانشگاه بسیار زیاد است

به گزرش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان که با حضور جعفر توفیقی در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شده بود، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان جزو دانشگاه‌های برتر کشور است.

وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان این افتخار خود را مدیون همت والای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان ابراز داشت: امیدوار هستیم که در دوره جدید مدیریت این دانشگاه با تدبیر و عقلانیت و خط مشی حکمت همه شایسته‌های دانشگاه شکوفا شود.

وی با بیان اینکه قطعا سرپرست جدید دانشگاه محمود مدرس هاشمی بر اساس خط‌مشی شایسته‌سالاری حرکت خواهد کرد.

حیدری با اشاره به جمله‌ای از شهید بهشتی که عنوان می‌کند «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» اذعان کرد: نهاد رهبری و همه مسئولان و کارکنان این دانشگاه خود را ملزم به همکاری و حمایت از سرپرست جدید دانشگاه می‌دانند.

وی تصریح کرد: آینده دانشگاه قطعا آینده‌ای روشنی است البته چنانچه با حکمت و تدبیر حرکت کنیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان خطاب به محمود مدرس هاشمی عنوان کرد: با توجه به سابقه و تجربه‌ای که ما از شما سراغ داریم امیدوار هستیم که در روزهای آتی فعالیت خود از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حاضر در این دانشگاه همچون منش قبلی خود استفاده کنیم، چرا که این دانشگاه در سال‌های قبل ضرر عدم استفاده از قابلیت‌های موجود خود را داده است.

وی در پایان از خدمات محمد اسماعیل همدانی گلشن سرپرست سابق دانشگاه صنعتی اصفهان و همه معاونین آن در سال‌های قبل تشکر و قدردانی کرد و در آخر با تذکر به سرپرست جدید و هیئت معاونین جدید گفت که کارهای وامانده، عقب افتاده و نو برای انجام در این دانشگاه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول