اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)

عملیات طرح توسعه حرم امامزادگان ناصر و یاسر (ع) آغاز شد

مدیر آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع) طرقبه شاندیز از آغاز اجرایی شدن عملیات طرح بزرگ توسعه حرم این امامزادگان عظیم‌الشأن خبر داد.

عملیات طرح توسعه حرم امامزادگان ناصر و یاسر (ع) آغاز شد

سیدمحمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از طرقبه اظهار داشت: امامزادگان ناصر و یاسر (ع) از فرزندان امام موسی‌ کاظم (ع) و برادران امام رضا (ع) بودند که در پنج کیلومتری شهر مقدس مشهد به طرف شهرستان طرقبه شاندیز به خاک سپرده شده‌اند و می‌توان به حضور سه میلیون نفر زائر در این مکان اشاره کرد.

وی با اشاره به فضاهای طبیعی و دیدنی که طرقبه شاندیز دارد، عنوان کرد: در سال‌جاری و در ایام تعطیلات تابستان بیش از 18 هزار نفر این مکان معنوی را زیارت کرده‌اند.

مدیر بارگاه امامزادگان ناصر و یاسر (ع) عنوان کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که برای رفاه و خدمات بهتر به زائران در دستور کار قرار گرفته طرح جامع توسعه این آستان مقدس بوده که بحمدالله با پیگیری‌های اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، استانداری و دستگاه‌های مربوطه در حال اجرای این طرح هستند.

محمودی با بیان این‌که مجموع این طرح شش هکتار بوده و در استانداری خراسان رضوی به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: 50 درصد این فضا مختص فضاهای سبز عمومی و مابقی آن برای ساخت پارکینگ، رستوران، اسکان موقت، فضاهای فرهنگی چون دارالقرآن در نظر گرفته شده که ماکت این طرح تا روزهای جاری در دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول