اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

آموزه‌های اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم غرب است

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: شبیخون فرهنگی غرب تنها از راه تعالیم دینی و اسلامی به شکست منجر می‌شود.

آموزه‌های اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب صبح امروز در کمیته هماهنگی هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن یاد و نام شهدا هستند، اظهار داشت: آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس باید برای همیشه زنده بماند و این رسالتی است که بر دوش همه نهادها قرار دارد.

وی با بیان نقش آموزش و پرورش در سال‌های دفاع مقدس افزود: دانش‌آموزان و معلمان بسیاری از این مجموعه در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

این مسئول با تاکید بر اینکه وظیفه تبلیغی و اطلاع‌رسانی معلمان و فرهنگیان پس از جنگ تحمیلی همچنان باقی مانده است، تصریح کرد: این رسالت هر روز دشوارتر و سنگین‌تر می‌شود زیرا جامعه امروز به آگاهی بیشتری در این زمینه نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه معلمان باید در تبیین اهداف و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس بکوشند، گفت: نسل امروز نسلی پیشرو است و این امر می‌رساند که بیش از گذشته باید در آگاهی این نسل کوشید.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه نسل چهارم مدیران آینده نظام اسلامی هستند، یادآور شد: معلمان باید به جایگاه خطیر این دانش‌آموزان توجه کرده و آنان را برای آینده آماده کنند.

محمدنسب با تاکید بر اینکه شبیخون فرهنگی غرب تنها از راه تعالیم دینی و اسلامی به شکست منجر می‌شود، گفت: اموزش درست تعالیم اسلامی و انقلابی تنها راه شکست دشمن است.

وی با اشاره به برنامه‌های آغازین روز سال تحصیلی اظهار داشت: نامگذاری کلاس‌های درس به نام شهدا و قرائت وصیت‌نامه شهدا در آغازین ساعات کلاس‌های درس از برنامه‌هایی که برای سال تحصلی جدید در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به اثرات فرهنگی و تربیتی این طرح بیان داشت: در آغاز سال تحصیلی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مدارس در می‌آید و در مدارس سنگرسازی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و مسابقات هنری به مناسبت این هفته صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول