اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد

حضور 4 البرزی در اردوی تیم ملی پومسه بانوان

چهار بانوی تکواندوکار البرزی به اردوی تیم ملی پومسه دعوت شدند.

حضور 4 البرزی در اردوی تیم ملی پومسه بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی پومسه کشورمان در بخش بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی،‌ به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

در این رقابت‌ها تعداد 20 نفر از نمایندگان استان البرز حضور داشتند که در نهایت 14 نفر به اردوی مرحله اول تیم ملی راه یافتند که از این تعداد چهار نفر در رده‌های سنی مختلف جواز حضور در اردوی مرحله اول را کسب کردند.

براساس این گزارش، در رده سنی 18 تا 29 سال نسترن ملکی،‌ نگین گیل‌سمائی و محدثه منتظری و در رده سنی 30 تا 39 سال، آتوسا فرهمند حائز رتبه شدند.

همچنین بنا بر اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌ها در این دوره از مسابقات، دارندگان (مدال‌های طلا،‌ نقره و برنز مسابقات قهرمانی آسیا،‌ جهان و دانشجویان در سال‌های 91 و 92،‌ مقام‌های اول تا چهارم مسابقات قهرمانی کشور سال 92 در دو بخش انفرادی و تیمی،‌ نفرات اول تا پنجم رنکینگ لیگ پومسه سال 91 در بخش انفرادی و مقام اول و دوم تیمی (پومسه استاندارد) مسابقات هان مادانگ قهرمانی کشور در سال 92 حضور داشتند.

شایان ذکر است مسابقات قهرمانی جهان پومسه از 9 تا 12 آبان ماه سال‌جاری به میزبانی کشور اندونزی و در شهر بالی و در دو بخش آقایان و بانوان و به صورت تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول