اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان خواستار شد

اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکستان

فرماندار تاکستان بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان تاکستان تأکید کرد.

اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین علی اکبریان عصر امروز در جلسه کمیته پیشگیری از قاچاق شهرستان تاکستان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در خصوص آسیب‌های قاچاق کالا در اقتصاد از طریق تریبون‌های عمومی در ستاد نماز جمعه و مراسم‌های مختلف باید به صورت مستمر پیگیری شود.

فرماندار تاکستان افزود: برگزاری جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان تاکستان و پرداختن به مسائل و مشکلات این حوزه به همراه اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم نیز در کاهش اعتیاد در این شهرستان اثرگذار است.

اکبریان به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از آسیب‌های اعتیاد در جوانان اشاره کرد و افزود: نصب بنر‌ از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در امر پیشگیری و مقابله با اعتیاد و قاچاق کالا و ارز در سطح شهر تاکستان تاکنون انجام شده است.

فرماندار تاکستان عنوان کرد: همچنین تقویت دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان نیز جزو راهکار‌های ارزشمند برای کاهش روند اعتیاد به مواد مخدر بوده است.

اکبریان با بیان اینکه بازدید‌های قابل توجهی تاکنون از واحد‌های صنفی و صنعتی این شهرستان به انجام رسیده است، ابراز داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند انسجام در برنامه‌ریزی‌ها و تشکیل کمیسیون‌ها و جلسات مداوم است.

وی در خاتمه عنوان کرد: گسترش باور‌های دینی و بهره‌گیری از ابزار‌های فرهنگی و هنری نیز می‌تواند در گرایش جوانان و نوجوانان سنین پایین به سوی معارف و کاهش مفسده‌های سنگین اثرگذار باشد.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول