اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

پرفروش‌ شدن کتاب‌های کودک «بوستان کتاب» با موضوع امام رضا(ع)

پرمخاطب‌ترین کتاب‌های انتشارات بوستان کتاب با موضوع زندگی امام رضا(ع) مربوط به کودکان و نوجوانان است و کتاب «حیات پاکان» و «دوست مهربان کبوترها» با 6 بار تجدید چاپ از پرفروش‌ترین کتاب‌ها هستند.

پرفروش‌ شدن کتاب‌های کودک «بوستان کتاب» با موضوع امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، موسسه بوستان کتاب از ناشران فعال در حوزه دین و اندیشه به شمار می‌رود. همچنین این نشر کتاب‌های در خور توجهی درباره معصومان(ع) دارد. این نشر درباره امام رضا(ع) تا کنون 15 عنوان کتاب منتشر کرده است که این کتاب‌ها هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان تدوین شده است.

در میان این کتاب‌ها تعدادی چندین بار تجدید چاپ شده‌اند و تعدادی نیز هستند که مدت زیادی از انتشارشان نمی‌گذرد. در همین میان کتاب «سیره سیاسی امام رضا (ع) و مسئله ولایت عهدی» نوشته علی کارخانه جدیدترین کتابی است که این نشر در سال 92 درباره امام رضا (ع) وارد بازار نشر کرده است.

اما پرمخاطب‌ترین کتاب‌های این نشر هم با موضوع زندگی امام رضا(ع) مربوط به کتاب‌های کودکان و نوجوانان است و جلد 1 و جلد 4 کتاب حیات پاکان نوشته جواد محدثی با 6 بار تجدید چاپ و دوست مهربان کبوترها نوشته مجید ملامحمدی با 6 بار تجدید چاپ از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات بوستان کتاب درباره امام هشتم هستند.

این نشر همچنین دو کتاب در حیطه ادبیات داستانی با موضوع امام رضا (ع) دارد که کتاب‌های «اعجاز خاک» نوشته غلامرضا حیدری ابهری و «پشت پنجره فولاد» نوشته ابوالفضل طریقه دار از آن جمله هستند.

کتاب خاندان عصمت نوشته سیدتقی واردی، کتاب  دعبل خزاعی نوشته مصطفی قلی زاده، کتاب زیارت حضرت رضا(ع)به روایت اهل سنت نوشته محمدمحسن مروجی طبسی، سیمای اهل بیت (ع) در آیه مودت از نظر فریقین نوسته فدا حسین عابدی، سیمای اهل بیت (ع) در  نهج البلاغه نوشنه غلام رسول ومحسنی ارزگانی، قصه‌هایی کوچک از زندگی چهارده معصوم(ع) در دو جلد نوشته محمود  پوروهاب و مجید ملاّمحمدی و کتاب مسند امام رضا (ع) نوشته سید محمد جواد حسینی جلالی حدیث و معیارهای اقتصادی در تعالیم رضوی نوشته محمد حکیمی از دیگر کتاب‌های بوستان کتاب هستند که موضوع آنها درباره شیوه و سیره این امام بزرگوار است.

همچنین این نشر دو کتاب درباره خواهر بزرگوار این امام همام یعنی حضرت فاطمه معصومه (س) دارد و کتاب‌های« آمدی در شهر ما گل کاشتی» نوشته علی باباجانی و «حضرت معصومه (ع) و شهر قم» نوشته محمد حکیمی کتاب‌های این نشر درباره این بانوی بزرگوار است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول