اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه تخصصی و پژوهش استانداری قم مطرح شد

بررسی طرح سند جامع زیارت در قم

در کارگروه تخصصی پژوهش و فناوری استانداری قم طرح سند جامع زیارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی طرح سند جامع زیارت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی پژوهش و فناوری استانداری قم که ظهر امروز در سالن امام رضا(ع) استانداری قم و با ریاست سعید عین‌الهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم تشکیل شد، کلیات طرح سند جامع زیارت قم مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی بنی‌حسن پیشنهاد دهنده این طرح گفت: در امور زیارتی و گردشگری در استان قم هر دستگاهی برای خود بودجه‌ای دریافت کرده و بروشوری تهیه می‌کند که گاهی اطلاعات ارائه شده در این بروشورها با یکدیگر متناقض هستند و ما برای اصلاح این ساختار نیاز به یک سند بالا دستی داریم.

وی با اشاره به اینکه این طرح قبلاً در مشهد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان اجرایی شده است، افزود: با توجه به جایگاه قم و قرار گرفتن این شهر در چهارراه مواصلاتی کشور ضروری است که موضوع نیازسنجی زائرین استان قم مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد و سند جامع زیارت اقدامی تاثیرگذار در دستیابی به این مهم به شمار می‌رود.

در ادامه این جلسه عین‌الهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه کلیات طرح مورد تایید قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به مشکلات مالی و کمبود بودجه استان، اجرای طرح‌های پژوهشی میلیاردی در استان قم ضرورت ندارد.

عین‌الهی با بیان اهمیت موضوع زیارت و ضرورت توجه و تامین نیازهای زائران گفت: این طرح باید در کمیته تخصصی پژوهش استانداری مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه آن در کارگروه بحث شود و سعی شود طرح در قالب فازبندی پیش رود.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول