اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

عزیز‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «آیات» این هفته برگزار می‌شود

دبیر جشنواره «آیات» از برگزاری اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری دور سوم جشنواره آیات خبر داد.

جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «آیات» این هفته برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری دور سوم جشنواره «آیات» این هفته برگزار می‌شود.

«مهدی عزیز‌زاده» دبیر جشنواره آیات در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «آیات» قرار بود در نمایشگاه قرآن برگزار شود، اما بدلیل تغییر دولت و عدم حضور جدی مسئولان دستگاه‌های مرتبط، این جلسه در زمان مقرر برگزار نشد.

وی از انتخاب اعضای شورا‌های علمی جشنواره خبر داد و گفت: اعضای شورا‌های علمی جشنوراه به منظور داوری و نظارت در بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب شده‌اند که به محض برگزاری اولین جلسه شورای ارزیابی جلسات این شورا‌های تخصصی هم برگزار می‌شود.

عزیز‌زاده از ارسال پوستر جشنواره به مجامع و انجمن‌های هنری خبر داد و گفت: تاکنون با بسیاری از مجامع و انجمن‌های هنری سراسر کشور مکاتبه و آنها در جریان برگزاری جشنواره قرار داده‌ایم.

دبیر جشنواره «آیات» با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره گفت: پیش از این مهلت ارسال آثار به جشواره پایان آبان‌ماه 1392 اعلام شده بود که تلاش می‌کنیم با وجود تأخیر‌های بوجود آمده فرا‌خوان را اعلام و تا زمان مقرر آثار را دریافت کنیم، زیرا قصد ما این است که مهلت ارسال آثار تمدید‌ نشود.

وی در پایان از نام‌نویسی بیش از 180 نفر در سایت جشنواره خبر داد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول