اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه ولی فقیه نیروی زمینی سپاه:

سربازان باید پایبند به ارزش‌های امام و شهدا باشند

مسئول حوزه ولی فقیه مرکز آموزشی شهید بهشتی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: سربازان باید حامی و پایبند به ارزش‌های امام (ره) و شهدای انقلاب باشند و برای اقتدار امنیت ملی و منافع عمومی کشور بیش از پیش تلاش کنند.

سربازان باید پایبند به ارزش‌های امام و شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام ابوذر خدادادی صبح امروز در آیین پایانی 206 دوره شهید محمد جواد صالحیان فراگیران وظیفه‌ی مرکز آموزشی شهید بهشتی شیروان اظهار کرد: جوانان باید قدر دوران جوانی و عمر خود را بدانند و عمرشان را در معنویت سپری کنند.

وی مهم‌ترین دست‌آورد انقلاب اسلامی را برقراری و تأمین امنیت در جامعه  دانست و افزود: همه باید خدمات خود را مدیون شهدا بدانند.

مسئول حوزه ولی فقیه مرکز آموزشی شهید بهشتی نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور با گرامی‌داشت شهدای هشتم شهریور از آن به عنوان رویداد مهم کشور یاد کرد و گفت: شهدا ستارگان جامعه بودند که خط و نشان را برای ما ترسیم کردند.

به گزارش فارس، در این دوره پایانی آموزشی 600 نفر فراگیر وظیفه به مدت سه ماه آموزش‌های لازم را در تمام بخش‌ها فرا گرفتند.

شماری از مسئولان شهرستان در آیین پایانی 206 دوره شهید محمدجواد صالحیان فراگیران وظیفه‌ی مرکز آموزشی شهید بهشتی شیروان، حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول