اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار نسبت به تعطیلی تنها نیروگاه برق غزه

اداره نیروگاه برق غزه با اعلام اتمام سوخت لازم برای فعالیت این گذرگاه هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت، نیروگاه برق غزه از کار خواهد افتاد.

هشدار نسبت به تعطیلی تنها نیروگاه برق غزه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، یک مسئول شرکت برق فلسطین گفت که سوخت لازم برای نیروگاه برق غزه تنها برای دو روز مصرف آن کافی است و این امر نیازمند تلاش نهادهای بین‌المللی برای تامین مایحتاج ضروری برای فعالیت این نیروگاه است.

«فتحی الشیخ خلیل» رئیس اداره انرژی وابسته به دولت منتخب فلسطین در غزه نیز در یک کنفرانس خبری گفت که اگر تا چند روز آینده مقادیر لازم سوخت برای فعالیت نیروگاه برق غزه فراهم نشود، این نیروگاه از فعالیت باز خواهد ماند.

وی نسبت به خطرات کمبود سوخت گازوئیل برای فعالیت تنها نیروگاه برق نوار غزه هشدار داد و گفت که این امر پیامدهای فاجعه‌باری برای بخش‌های خدماتی و انسانی به همراه خواهد داشت.

وی از مسئولان مصری خواست تا امر واردات سوخت اهدایی قطر به غزه را تسهیل نمایند زیرا در این شرایط دشوار، انتقال سوخت از مصر به غزه، نیاز ضروری و اولویت ملت فلسطین است که تحت محاصره و تنگنای شدید قرار دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول