اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 14 ساعت

کوهنوردان مفقود شده درسرعین پیدا شدند

بعد از گذشت 14ساعت 2 کوهنورد مفقود شده در کوه سبلان در اطراف سرعین پیدا شدند.

کوهنوردان مفقود شده درسرعین پیدا شدند

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مشگین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه بعد از گذشت حدود 14 ساعت از مفقود شدن 2 کوهنورد کرمانی در تاریکی شب و در اطراف قله سبلان، این 2 مفقود شده در شهر سرعین پیدا شدند.

ایرج آقایی گفت: این 2 کوهنورد که در تاریکی شب اقدام به صعود به قله سبلان کرده بودند به دلیل گم کردن مسیر اصلی و به دلیل نبود روشنایی مشخص در اطراف قله سبلان با مشاهده روشنایی شهر سرعین به آن سمت رفته و شب را در منطقه آلوارس سپری کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما در دقایق اولیه پس از اطلاع از این موضوع با ارسال چند اکیپ از شهرستان مشگین‌شهر به جستجوی این افراد پرداختیم به طوری که 2 اکیپ نیز از شهر سرعین و از منطقه آلوارس اعزام شده بودند که لحظاتی بعد با خبر شدیم که این 2 کوهنورد کرمانی در شهر سرعین پیدا شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: بر اساس گزارشات دریافتی حال عمومی این افراد مساعد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین مسئول تربیت بدنی شهرستان سرعین نیز با تایید این خبر گفت: این 2 کوهنورد که از گروه خود جدا شده بودند و مسیر را به اشتباه و خطا رفته بودند سر از آلوارس سرعین در‌آوردند.

اکبر عبدلی تصریح کرد: در حال حاضر این 2 کوهنورد در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و ما پذیرای آن‌ها هستیم تا بعد از ظهر به گروه خود بپیوندند.

انتهای پیام/62009/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول