اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه پنج شهرداری منطقه پنج اصفهان خبر داد

میزبانی بام سبز اصفهان از مسافران تابستانی

شهردار منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پارک کوهستانی صفه به عنوان بام سبز شهر اصفهان میزبان مسافران تابستانی است.

میزبانی بام سبز اصفهان از مسافران تابستانی

حمید عصارزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پارک کوهستانی صفه مکان گردشگری فرامنطقه‌ای و منحصر به فردی است که‌ جذابیت ویژه‌ای برای مردم استان اصفهان و سطح کشور دارد.

وی ادامه داد: برای‌ رفاه حال مسافران و همشهریانی که برای تفریح به پارک کوهستانی صفه می‌روند اقدامات رفاهی و امنیتی را انجام دادیم.

شهردار منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی‌ از مشکلاتی که همواره در پارک کوهستانی صفه با آن روبرو بوده‌ایم مسئله پارک خودرو است که برای رفع این مشکل اقدام به ساخت پارکینگ‌های ورودی حاشیه پارک کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: این پارکینگ‌ در 4هزار مترمربع احداث شده است و ظرفیت پارک 700 خودرو را دارد.

عصارزادگان اقدامات دیگر صورت گرفته در این پارک را اینگونه ادامه داد: احداث نمازخانه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون ریال در پارک صفه احداث شد، و همچنین سرویس‌های بهداشتی این پارک را با مبلغ یک میلیارد ریال‌ هزینه افزایش دادیم.

وی تاکید کرد: نرده‌گذاری فاز دوم جهت ایمنی پارک صفه به 700 متر طول، اجرای دیوار سنگی جهت ایمنی در پارک صفه و 300 مترمکعب سنگ چینی دیوار حایل، تعمیرات و ساماندهی معابر از دیگر اقدامات انجام شده در پارک صفه است.

شهردار منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: ساخت درمانگاه پارک وحش صفه اقدام دیگری بود که در این پارک صورت گرفت این درمانگاه با اعتبار اولیه یک و نیم میلیارد ریال راه اندازی شده است.

وی در پایان از اقدامات صورت گرفته به منظور آسایش مسافران و همشهریان اینگونه یاد کرد: قسمت‌های مختلف پارک صفه به مبلمان شهری تجهیزشده است.

انتهای پیام/63021/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول