اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قربانی به فارس خبر داد

موافقت اکثر نمایندگان استان گیلان با ابقای مجدد استاندار

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: طی جلسه هفته قبل این مجمع، اکثر نمایندگان استان با ابقای مجدد استاندار فعلی موافق بوده و تنها دو نفر از نمایندگان با این موضوع مخالفت داشتند.

موافقت اکثر نمایندگان استان گیلان با ابقای مجدد استاندار

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر کشور، گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان به همراه نمایندگان استان‌های مازندران، گلستان، قزوین و البرز نشست مشترکی را یکشنبه هفته قبل با وزیر کشور برگزار کردند که البته در این جلسه شخص خاصی از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان برای استانداری این استان پیشنهاد نشد و تنها در کلیات، نمایندگان استان با وزیر کشور به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در آخرین جلسه‌ مجمع نمایندگان استان گیلان که در روز سه‌شنبه هفته قبل برگزار شد، اکثریت اعضا بر ابقای مجدد (هاشمیان) استاندار فعلی استان گیلان نظر موافق داشتند و تنها دو نفر از نمایندگان استان با این مسئله مخالف بودند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: اگرچه اکثریت نمایندگان استان گیلان بر ابقای استاندار فعلی استان معتقد هستند اما تاکنون تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده و شخص خاصی از سوی مجمع نمایندگان استان برای تصدی این پست پیشنهاد نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول