اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی یاور امام و رهبری بودند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با صدور پیام تسلیتی عنوان کرد: آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی منشاء خدمات دینی فراوان و همیشه یار و یاور امام و مقام معظم رهبری بودند.

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی یاور امام و رهبری بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی آمده است:

اذا مات العالم ثُلٌمَ فی السلام ثُلمةً لا یسٌدها شیء

درگذشت عالم ربانی، فقیه مجاهد، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله حاج سید حسن طاهری خرم‌آبادی(رضوان الله تعالی علیه) موجب تالم و تاثر شدید گردید.

ایشان در طول عمر پربرکت خود با جهاد علمی و عملی، حضور قوی و موثر در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی داشتند.

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی قبل از انقلاب سال‌ها با تحمل تبعید و شکنجه در زندان رژیم ستم شاهی پرچم نهضت امام خمینی(ره) را برافراشته و به مبارزات سیاسی خود ادامه دادند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرهای متعدد در داخل و خارج از کشور، مانند: سنگر جمعه و جماعات، مجلس خبرگان قانون اساسی و رهبری، نمایندگی امام در سپاه و حج و زیارت، تدریس و تحقیق در حوزه‌های علمیه منشاء خدمات دینی فراوان بوده و همیشه یار و یاور امام و مقام معظم رهبری بودند.

اینجانب ارتحال این عالم زاهد و عارف وارسته را به محضر مقدس ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان لرستان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

از خداوند متعال غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌کنیم.

لازم به ذکر است، حضرت آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی در روز اول خرداد ماه سال 1317 هجری شمسی در خرم‌آباد به دنیا آمد و امروز نیز دارفانی را وداع گفت.

براساس این گزارش، آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد

انتهای پیام/2304/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول