اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

تمام روستاهای بالای 10 خانوار آبرسانی و برق‌رسانی می‌شوند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تمام روستاهای بالای 10 خانوار اهر و هریس آبرسانی و برق‌رسانی می‌شوند.

تمام روستاهای بالای 10 خانوار آبرسانی و برق‌رسانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی و مسجد روستای قلندر در بخش مرکزی شهرستان اهر از موافقت وزارت نیرو و مسئولان ذیربط استانی برای بهره‌مندی اهالی روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و تأمین روشنایی و برق در اهر و هریس خبر داد.

وی از آغاز عملیات اجرایی سد ایثار اهر برای تأمین آب شرب و کشاورزی قسمت اعظمی از روستاهای بخش مرکزی خبر داد و افزود: با اتمام این پروژه شاهد رونق بخش کشاورزی منطقه در پایاب این سد و تبدیل اراضی دیم به آبی با سیستم مکانیزه جدید آبیاری تحت فشار و قطره‌ای خواهیم بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین تسریع در عملیات اجرایی سد (هرزه ورز) هریس را از خواسته‌های اصلی اهالی این شهرستان برشمرد و افزود: عملیات مطالعاتی این سد به اتمام رسیده و ردیف اعتباری نیز در بودجه سال 92 لحاظ شده است که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم عملیات اجرایی این پروژه مهم و حیاتی برای کشاورزان هریس محقق شود.

وی تلاش‌های انجام شده در مناطق زلزله‌زده از سوی مردم، خیران و مسئولان را قابل توجه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد، زیرساخت‌های اساسی روستاهای زلزله‌زده از جمله طرح هادی روستایی، راه‌های ارتباطی، جاده‌های دسترسی بین مزارع تقویت شده و توسعه مدارس، خانه‌های بهداشت روستایی، کتابخانه و سایر مکان‌های عام‌المنفعه را ضروری برشمرد.

انتهای پیام/60003/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول