اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی درگذشت آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی

3 روز عزای عمومی در لرستان اعلام شد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در پی درگذشت ‌آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی سه روز عزای عمومی در لرستان اعلام شد.

3 روز عزای عمومی در لرستان اعلام شد

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به مقام معظم رهبری، مردم مسلمان ایران، مردم لرستان و به ویژه خانواده ایشان، گفت: این ضایعه اسفناک را به جامعه روحانیت، مردم ولایتمدار لرستان و ایران اسلامی، شاگردان این سید وارسته و استاد اخلاق و علوم دینی به ویژه مقام معظم رهبری تسلیت می‌گویم.

حجت‌الاسلام میرعمادی به خدمات ارزنده سیاسی، اجتماعی و مذهبی آیت‌الله سید حسن خرم‌آبادی اشاره کرد و گفت: ایشان هم نماینده امام و هم نماینده مقام معظم رهبری بودند و در تمام لحظات عمر با برکتشان یار و یاور اسلام، انقلاب اسلامی، امام و رهبری بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: به همین جهت در راستای تجلیل از خدمات و زحمات این مرد بزرگ شایسته است جهت همدردی با مردم ایران به ویژه مردم لرستان و بیت مکرمه وی سه روز عزای عمومی در لرستان اعلام کنم.

لازم به ذکر است، با شنیدن رحلت آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی تمام نهادهای فرهنگی و مذهبی استان برنامه‌های خود را جهت برگزاری بزرگداشت مراسم این عالم ربانی تدارک دیده‌اند.

لازم به ذکر است حضرت آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی در روز اول خرداد ماه سال 1317 هجری شمسی در خرم‌آباد به دنیا آمد و امروز نیز دارفانی را وداع گفت.

براساس این گزارش، آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد

انتهای پیام/2304/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول