اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

مصالحه 66 درصدی پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها در تبریز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از مصالحه 66 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز و واحدهای مشاوره کلانتری‌ها در تبریز خبر داد.

مصالحه 66 درصدی پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از حل و فصل نیمی از پرونده‌ها در واحد مشاوره کلانتری‌ها خبر داد و اظهار کرد: خدمات مشاوره نقش بسیار زیادی در پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: اکثر پرونده‌های ارجاعی اختلاف خانوادگی، اختلاف مالی و مسائل حقوقی بوده که مشاوران با ارائه راه حل مناسب و علمی، طرفین دعوا را در رسیدن به توافق و حل مشکل راهنمایی کرده‌اند.

این مقام مسئول افزود: علت مصالحه پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها، اقدامات علمی از قبیل تهیه مقالات، نشست‌های علمی، شرکت در جلسات هم‌اندیشی و مصاحبه تخصصی مشاوران با مددجویان است.

معاون فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی همچنین پیشگیری اجتماعی را مقدم بر پیشگیری انتظامی دانست و عملکرد جامعه محوری پلیس را در ارتقاء امنیت اجتماعی بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: حجاب عامل تحکیم خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و از جمله مواردی است که اسلام به صورت ویژه به آن پرداخته است و در مقابل، عدم رعایت آن را قبیح اعلام کرده است.

عباس‌زاده حجاب را حایل و پوششی برازنده دانست و افزود: برخلاف نظر و دیدگاه انسان‌های تنگ‌نظر مسئله حجاب به هیچ وجه محدودیت به ‌دنبال ندارد، بلکه موجب مصونیت و انبساط‌خاطر شخص محجوب و به‌ دنبال آن جامعه خواهد بود.

وی حجاب را عنصری شایسته برای زن دانست و اظهار کرد: برهنگی و بی‌حجابی و بدپوششی به نوعی جنگ نرم دشمنان علیه زنان است که شان و مقام والای زنان را در بسیاری از کشورها پایمال کرده است.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول