اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر حوادث 48 ساعت گذشته

200 نفر در حوادث ترافیکی قم مجروح شدند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حوادث ترافیکی 48 ساعت گذشته در قم 200 نفر مجروح شدند که 133 نفر آنان به مراکز درمانی انتقال یافتند و سایر افراد به صورت سرپایی درمان شدند.

200 نفر در حوادث ترافیکی قم مجروح شدند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تبیین ماموریت‌های 48 ساعت گذشته اورژانس قم اظهار داشت: در این مدت 165 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی انجام شد.

وی افزود: بر اثر حوادث 48 ساعت گذشته 200 نفر مجروح شدند که از این تعداد 67 نفر به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و 133 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: بر اثر حوادث این مدت هفت نفر جان خود را در محل حادثه از دست دادند.

وی با بیان اینکه بخش ویژه‌ای از ماموریت‌های اورژانس قم به حوادث موتور سواران اختصاص دارد گفت: 89 مورد از ماموریت‌های انجام شده به موتور سواران اختصاص داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اثر حوادث موتور سواری در قم 110 نفر مجروح شدند که 50 نفر آنان به صورت سرپایی درمان شده و 60 نفر دیگر به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی به مراکز درمانی اعزام شدند.

‌* برخورد زانتیا و پراید دو کشته برجای گذاشت

وی با اشاره به آمار فوتی حوادث 48 ساعت گذشته گفت: بر اساس این آمار به طور میانگین فوتی‌های حوادث ترافیکی در استان قم 3 برابر تعداد فوتی‌های در صحنه حوادث است.

فراهانی با تبیین برخی حوادث شاخص این مدت تصریح کرد: بر اثر برخورد زانتیا با پراید دو آقای حدود 20 و 35 ساله فوت کردند و هشت نفر دیگر نیز در این حادثه مجروح شده و با پنج دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده کهک خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر در دم فوت کردند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام مسئول به حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت اشاره و ابراز کرد: بر اثر این حادثه دونفر راکب موتور سیکلت به شدت صدمه دیدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: بر اثر وقوع تصادف موتورسیکلت با عابر پیاده یک آقای حدود 77 ساله به شدت مجروح شد که با عملیات احیا به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی در بخش پایانی سخنان خویش گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری سه نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/78005/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول