اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان شنای قهرمانی مسافت کوتاه کشور ـ آذرشهر

4 رکورد ملی شنای کشور در آذرشهر شکسته شد

در جریان شنای قهرمانی مسافت کوتاه 14 و زیر 14 ساله‌های کشور در شهر آذرشهر استان آذربایجان‌شرقی، چهار رکورد ملی شنای کشور شکسته شد.

4 رکورد ملی شنای کشور در آذرشهر شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در روز نخست این رقابت‌ها در رشته 50 متر قورباغه آرمان صیدی از کرمانشاه موفق شد رکورد 33 ثانیه و 35 صدم ثانیه را ثبت و رکورد قبلی متعلق به آریا نسیمی‌شاد با زمان 32 ثانیه و 39 صدم ثانیه بهبود بخشد.

در رشته 50 متر آزاد امیرصمد سرابی از خراسان رضوی موفق شد رکورد 25 ثانیه و 79 صدم ثانیه را ثبت و رکورد شایان شاه‌محمدی با زمان 25 ثانیه و 96 صدم ثانیه را ارتقا بخشد.

در رشته 100 متر قورباغه آریا نسیمی‌شاد رکورد قبلی خود با زمان یک دقیقه و 14 ثانیه و 52 صدم ثانیه را به یک دقیقه و 11 ثانیه و 52 صدم ثانیه ارتقا بخشید.

در رشته 200 متر قورباغه آریا نسیمی‌شاد از خراسان رضوی موفق شد با زمان 2 دقیقه و 37 ثانیه و 72 صدم ثانیه رکورد قبلی متعلق به آرین اولیایی را با زمان 2 دقیقه و 44 ثانیه و 31 صدم ثانیه بهبود بخشد.

همچنین رقابت‌های شنای قهرمانی مسافت کوتاه زیر 14 ساله‌های پسران کشور در آذرشهر در حال برگزاری است و در روز نخست شناگران خراسان رضوی همچنان به قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و آذربایجان‌شرقی نخستین مدال خود را ثبت کرد.

رقابت‌های شنای قهرمانی مسافت کوتاه زیر 14 ساله‌های کشور در 12 رشته برگزار شده و رقابت‌ها شنبه بعد از ظهر اتمام خواهد یافت.

انتهای پیام/60001/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول