اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه بسیج زنان برخوار:

همایش دختران جوان با حضور 150 نفر شرکت‌کننده در برخوار برگزار شد

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان برخوار گفت: همایش دختران جوان با حضور 150 نفر شرکت‌کننده در برخوار برگزار شد.

همایش دختران جوان با حضور 150 نفر شرکت‌کننده در برخوار برگزار شد

زهرا عباسی‌تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک ذی‌القعده و همچنین نام‌گذاری دهه کرامت در این ماه، اظهار داشت: اول ذی‌القعده میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نام‌گذاری شده است، این روز را به تمامی مسلمانان جهان به خصوص شیعیان تبریک می‌گویم و به مناسبت همین روز برنامه‌های ویژه‌ای برای زنان و دختران در سطح شهرستان در نظر داریم.

وی با بیان اینکه ششم ذی‌القعده میلاد باسعادت شاه‌چراغ سومین حرم امن اهل‌بیت در ایران اسلامی است، ادامه داد: از اول ذی‌القعده تا یازدهمین روز این ماه مبارک یعنی از تولد حضرت معصومه (س) تا تولد برادرش امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده که ما در نظر داریم در این دهه با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون به خصوص برای خواهران بسیجی از ایام این دهه به نحو احسن استفاده کنیم.

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان برخوار با اشاره به برگزاری همایش دختران جوان در محل بارگاه مطهر امامزاده ابراهیم بن موسی (ع) معروف به امامزاده نرمی در محله زمان آباد شهر دولت‌آباد، ادامه داد: این مراسم با حضور بیش از 150 نفر شرکت‌کننده خواهر از شرکت‌کنندگان طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین و اردوهای جهادی در تابستان امروز برگزار شد.

وی تأکید کرد: از روزهای آینده برنامه‌ریزی‌شده است هرروز در یکی از امامزادگان شهرستان برخوار همچون همایشی برای دختران جوان برگزار شود.

عباسی‌تهرانی با بیان اینکه بیش از پنج همایش دیگر برای دختران جوان و نوجوان درامامزادگان سطح شهرستان برخوار برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این همایش‌ها در محل امامزاده ادهم دستگرد، امامزاده میر احمد محله دلیگان و امامزاده حسن در قسمت حبیب آباد برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت حوزه حضرت زینب (س) در شهرستان برخوار، خاطرنشان کرد: در این شهرستان نزدیک به 2 هزار خواهر بسیجی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزهای مختلف بسیج مشغول فعالیتند.

انتهای پیام/63023/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول