اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایگاه انتقال خون نیشابور خبر داد

تولید 1150 واحد خون در نیشابور طی مردادماه

رئیس پایگاه انتقال خون نیشابور گفت: در مردادماه یک‌هزار و 150 واحد خون در نیشابور تولید شد که دو سوم آن به مشهد ارسال شده است.

تولید 1150 واحد خون در نیشابور طی مردادماه

محمدصادق مروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور اظهار داشت: دو سوم خون اهدایی مردم این شهرستان پس از تامین نیاز سه بیمارستان نیشابور به مشهد ارسال شد.

وی ادامه داد: خون تولیدی مذکور مورد استفاده زائران و مجاوران  امام رضا (ع) قرار گرفته است.

رئیس پایگاه انتقال خون نیشابور تاکید کرد: نیشابور به لحاظ تعداد اهدا کننده مشکلی ندارد اما در عین حال برای تبلیغات باید دائماً هزینه کرد.

مروی با یادآوری این‌که هفت سال است که اتوبوس خونگیری را به هیچ کجای نیشابور اعزام نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: همیشه نیاز نیشابور در همین پایگاه ثابت تامین می‌شد و نیازی نبود که اتوبوس از مشهد به این شهرستان اعزام شود.

وی عنوان کرد: پایگاه نیشابور دارای تجهیزات مناسبی چون تخت‌های اتوماتیک است و تمام داوطلبان در همین پایگاه ثابت خون‌گیری می‌شوند.

نامبرده با اشاره به این‌که شش پایگاه انتقال خون در مشهد فعال است، گفت: پنج پایگاه نیز در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، قوچان و گناباد مشغول فعالیت هستند.

مروی در خصوص تغییرات مدیریتی احتمالی در این حوزه در نیشابور  پاسخ داد: عزل و نصب‌ها در این تشکیلات فنی، تحت تاثیر فضای سیاسی نیست و چون دارای زحمت زیاد و حقوق کم است کسی برای گرفتن این سمت تخصصی و خدماتی داوطلب نیست.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل ما با وجود شرایط استخدام قراردادی، چیزی از کارشان کم نگذاشته‌اند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول