اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

مسببان قتل امید دربندی مجازات شوند / ناامنی و قداره‌بندی قابل قبول نیست

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسببان قتل امید دربندی فوتبالیست جوان اهل کوثر باید به اشد مجازات محکوم شده و توبیخ شوند.

مسببان قتل امید دربندی مجازات شوند / ناامنی و قداره‌بندی قابل قبول نیست

جلیل جعفری‌بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: عملیات ساختمانی چند پروژه ورزشی در حالی در شهرهای جنوبی استان اردبیل آغاز شد که خبر قتل امید دربندی بسیار ناگوار و نگران‌کننده بود.

وی با اشاره به استعدادهای خلخال و کوثر و جوانان ورزشکار پرتوان این خطه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی عنوان کرد: از شنیدن خبر درگذشت جوان ورزشکار محبوب کوثری نگران شدیم و امیدواریم دستگاه انتظامی و قضایی به برخی از قداره‌کشی‌ها در جامعه به ویژه در ارتباط با ورزشکاران خاتمه دهد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: امید دربندی بازیکن تیم‌های پایه فوتبال و جوان آینده‌داری بود که مراحل رشد و تکامل خود را در راستای رسیدن به مدارج عالی رشته فوتبال طی می‌کرد که طی یک عمل ناجوانمردانه به قتل رسید.

جعفری‌بنه خلخال ادامه داد: لازم می‌بینم ضمن تسلیت به خانواده داغدار و بازمانده این ورزشکار خوشنام منطقه به جامعه ورزشی استان و شهرستان‌های خلخال و کوثر این ضایعه را تسلیت بگویم.

وی تصریح کرد: مسئولان باید به فکر امنیت مردم باشند و با هر‌گونه ناامنی و آزار و اذیت مردم به روش‌های غیر‌انسانی به‌ویژه به طریقی که زنده‌یاد امید دربندی را به قتل رساندند برخورد قاطع داشته باشند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار داشت: چنین شیوه‌هایی به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و از مراجع ذی‌صلاح می‌خواهم عوامل اخاذی از این ورزشکار متوفی را شناسایی کرده و فرد خاطی را مورد محاکمه قرار دهند.

جعفری‌بنه خلخال یادآور شد: در زمینه توسعه زیر‌ساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های جنوب استان عملیات ساختمان ورزشی روستای اندبیل که جزو آرزوهای جوانان و نوجوانان این روستای عالم‌خیز بوده و ورزش‌های پهلوانی و باستانی و نیز استادیوم پوریای ولی خلخال با پیگیری‌های لازم و اخذ اعتبارات آغاز شده است.

این مسئول تاکید کرد: علاوه بر این افتتاح‌ها در شهرستان کوثر با هدف افزایش سرانه فضای ورزشی و احداث سالن‌ها و زمین‌های ورزشی اقداماتی در حال انجام است که در آینده شاهد عملیات ساختمانی و کلنگ‌زنی آن‌ها خواهیم بود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: این زیر‌ساخت‌های ورزشی در رشد و ترقی جوانان خلخالی و کوثری تاثیر‌گذار بوده و باید مسئولان مربوطه نیز در گسترش و توسعه ورزش بیش از پیش کوشا باشند.

انتهای پیام/62003/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول