اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز آموزش عالی امام حسین(ع) گلستان انجام شد

برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه فرماندهان گردان‎های واکنش سریع در گلستان

دوره آموزش تخصصی ویژه فرماندهان گردان‎های واکنش سریع بیت‎المقدس بسیج استان گلستان به مدت 30 ساعت در مرکز آموزش عالی امام حسین(ع) استان گلستان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه فرماندهان گردان‎های واکنش سریع در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، این گردان‎ها کارکردهای متعددی دارند و در همه حوزه‎های تهدیدی از قبیل تهدیدهای سخت، نیمه‎سخت و تهدیدهای نرم حضور موثری خواهند داشت.

دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس است.

نیروهای سازماندهی شده در گردان‎های واکنش سریع بیت‎المقدس، بسیار زبده، توانمند و از آمادگی جسمانی، روحی و رزمی خوبی برخوردار بوده و کاملاً به فنون نظامی آشنا هستند.

در هر پایگاه یک دسته نیروی واکنش سریع شکل گرفته که در موقع لزوم بلافاصله وارد عمل شده و نسبت به انجام ماموریت محوله اقدام می‎کنند.

امداد و نجات در هنگام وقوع بلایا و حوادث طبیعی، مردم یاری، مقابله با تهدیدات امنیتی و نظامی و دفاع از کوی و برزن از جمله ماموریت‎های دیگر این نیروهای آماده و توانمند است.

عناوین تدریس شده در این دوره شامل تهدیدات نرم، دفاع شهری و آشنایی با اغتشاشات و نحوه مقابله با آن، آشنایی با طرح‎ریزی گردان در عملیات ناآرام‎سازی، گشت شهری، کلیات جنگ ناهمتراز، فرماندهی و رهبری نظامی و آشنایی با دکترین بسیج، آشنایی با عملیات کوی و برزن، آموزش رزم در شب، جریان‎شناسی و پاسگاه فرماندهی بوده است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول