اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نظارت هر چه بیشتر بر توزیع ملزومات تحصیلی

طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران با 30 بازرس آغاز شد

رئیس مجمع امور صنفی گچساران و نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار به منظور نظارت هر چه بیشتر بر روند توزیع لوازم‌التحریر با فعالیت 30 بازرس در این شهرستان آغاز شده است.

طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران با 30 بازرس آغاز شد

سید ناصر حسینی صبح امروز در حاشیه بازرسی از برخی صنوف فروشنده لوازم‌التحریر این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و آغاز سال تحصیلی جدید، طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران اجرایی شده است.

وی با اشاره به افزایش خریدهای خانواده‌ها در این ماه از سال یادآور شد: در ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش می‌یابد.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران و نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور تصریح کرد: به منظور بازرسی و نظارت بر قیمت و تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت‌دار این ایام، طرح تشدید نظارت ویژه بازگشایی مدارس اجرایی و عملیاتی شده است.

30 بازرس به صورت محسوس و نامحسوس بر بازار گچساران نظارت دارند

حسینی عنوان کرد: این طرح با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در راستای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و با بازرسی های مستمر افزون بر 30 بازرس رسمی و افتخاری صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران در این شهرستان آغاز شده است، ادامه داد: این طرح نظارتی که به صورت محسوس و نامحسوس در حال اجرا است، تا 15 مهر ماه ادامه دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور پیشگیری از افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات در بازار این شهرستان اجرایی شده است.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران و نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور با بیان اینکه با متخلفان به شدت برخورد می‌شود، از بازاریان و اصناف گچساران خواست تا همکاری لازم را با بازرسان داشته باشند.

حسینی با تأکید بر ضرورت همکاری مردم برای برخورد با اصناف متخلف و اجرای مطلوب این طرح افزود: مردم در صورت مشاهده تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت روی اجناس مراتب را به بازرسان و یا شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام/82001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول