اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

چمن ورزشگاه حافظیه با 4 بازی نابود شد

چمن ورزشگاه حافظیه شیراز که سال گذشته بازسازی شده بود با انجام 4بازی در لیگ برتر به شکل زمین خاکی درآمد که این امر موجب اعتراض تیم‌های برگزار کننده مسابقه در آن شده است.

چمن ورزشگاه حافظیه با 4 بازی نابود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ورزشگاه حافظیه در پایان مسابقات لیگ یازدهم تعطیل و کار بازسازی و کاشت چمن جدید در آن انجام شد و سال گذشته میزبانی مسابقات لیگ برتر و دسته یک در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز را بر عهده داشت.

با وجود ادعاهای مسئولان فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس مبنی بر اینکه بهترین و باکیفیت‌ترین نوع چمن در این زمین کاشته شده است، در بازی فجر سپاسی و داماش گیلان چمن این ورزرشگاه در بسیاری از نقاط آن از بین رفته بود و هنگام بازی از آن خاک بلند می‌شد.

سرمربی تیم داماش گیلان نیز در کنفرانس خبری پس از بازی به گلایه و انتقاد از این زمین پرداخت و اظهار کرد: این زمین به هیچ‌وجه شایسته مردم فوتبال‌دوست فارس و شیراز نیست و برگزاری بازی در آن موجب مصدومیت بازیکنان می‌شود.

افشین ناظمی تصریح کرد: مشکل کیفیت زمین به جز ورزشگاه آزادی گریبانگیر بیشتر ورزشگاه‌های کشور است و در شهر رشت نیز بازی روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، برای بازسازی و کاشت چمن ورزشگاه حافظیه یک‌ میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شد و تمام ورزش‌دوستان به امید یک ورزشگاه استاندارد و مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه‌ها صبر کردند اما این روزها هیچ نشانه‌ای از چمن زیبا و باکیفیت وعده داده شده در حافظیه نیست و این معضل همیشگی چمن در فوتبال فارس پا برجا مانده است.

ورزشگاه میانرود شیراز که قرار بود سال گذشته با قرار گرفتن در طرح‌های مهر ماندگار فاز نخست آن شامل زمین چمن، محوطه و 25 هزار صندلی در دهه فجر سال پیش بهره‌برداری شود همچنان گرفتار رسیدن اعتبار بوده و تاریخ مشخصی برای افتتاح آن اعلام نشده است.

انتهای پیام/2448/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول