اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

سوارکاری همگانی می‌شود

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: به‌زودی تصمیماتی در کمیسیون تحقیقات مجلس مبنی بر همگانی شدن سوارکاری به عنوان یک اصلی که در اسلام به آن اشاره شده است، اخذ می‌شود.

سوارکاری همگانی می‌شود

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب کاسپین در زیباکنار اظهار کرد: اسب کاسپین بومی گیلان بوده و از قدمت 6 هزار ساله برخوردار است.

وی با بیان اینکه این اسب افتخاری برای گیلان است، افزود: در هفته جاری جلساتی با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گیلان برگزار کرده و برای حمایت از توسعه صنعت پرورش اسب در گیلان و همگانی کردن اسب‌سواری به عنوان یک اصلی که در دین مبین اسلام در آن تأکید شده است به صورت اساسی ورود می‌کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس بهره‌برداری از این موقعیت منحصر به‌فرد را در ایجاد وحدت بین نسلی و انتقال فرهنگ‌های پسندیده به نسل‌های بعدی موثر دانست.

وی خاطرنشان کرد: باید اداره‌های کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان پیشگامان حمایت از این پروژه ورزشی، تفریحی و اقتصادی وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/2300/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول