اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی: موضع نادرست در برابر سوریه مورد قبول ملت نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر کسی بخواهد در برابر سوریه موضعی نادرست داشته باشد، مورد قبول ملت ایران و افکار عمومی آزادی‌خواهان دنیا نیست.

سردار نقدی: موضع نادرست در برابر سوریه مورد قبول ملت نیست

سردار محمدرضا نقدی امروز در حاشیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: استعدادیابی علمی نوجوانان در سازمان ورزش بسیج در کشور منحصر به‌فرد است.

وی به شرایط فیزیک بدنی و روحی ورزشکاران اشاره کرد و افزود: نوجوانان در عرصه ورزش حرفه‌ای در سازمان ورزش بسیج استعدادیابی می‌شوند.

نقدی انتخاب افراد مناسب برای ورزش‌های مختلف را از برنامه‌های پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج دانست و بیان کرد: استعدادیابی علمی نوجوانان به منظور فتح سکوهای قهرمانی بین‌المللی راهبرد ورزش بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی ورزش بسیج هر سال با کیفیت بهتری برگزار می‌شود، تصریح کرد: نتایج فعالیت‌های مذکور از اکنون در حال آشکار شدن است.

وی فعالیت پایگاه‌های استعدادیابی ورزش بسیج را بلند مدت خواند و اذعان کرد: آینده درخشانی پیش روی ورزش قهرمانی و ملی کشور است.

نقدی بر پشتیبانی از فعالیت پایگاه‌های استعدادیابی ورزش بسیج کشور تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم پشتیبانی لازم از فعالیت مذکور را داشته باشیم.

*موضع نادرست در برابر سوریه مورد قبول ملت ایران نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به وضعیت سوریه، بیان کرد: موضوع سوریه بسیار روشن است و همان کسانی که به صدام سلاح شیمیایی دادند که بر سر مردم ایران و عراق بریزد، به تروریست‌ها در سوریه سلاح شیمیایی دادند تا فتنه دیگری برپا کنند.

وی به استفاده آمریکا از سلاح شیمیایی در ویتنام اشاره کرد و یادآور شد: صدام در دوران دفاع مقدس از آلمان، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی با حمایت آمریکا سلاح شیمیایی دریافت کرده بود.

نقدی با بیان اینکه عاملان اصلی استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه را باید در سابقه آنها پیدا کرد، افزود: عامل استفاده از سلاح شیمیایی کسانی هستند که در گذشته از آن استفاده کردند و امروز این سلاح را به تروریست‌ها در سوریه دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از روند شکست تروریست‌ها در سوریه خبر داد و بیان کرد: دولت سوریه از شش ماه گذشته بر تروریست‌ها غلبه داشته و مرتب پیشروی کرده و جبهه‌های مختلف را پاکسازی کرده است.

وی به مصاحبه تکفیری‌ها مبنی بر دریافت سلاح شیمیایی از عربستان اشاره کرد و گفت: اعتراف تکفیری‌ها در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی بین‌المللی وجود دارد و فیلم حمله توسط ماهواره‌ها ضبط شده است.

نقدی در پایان تصریح کرد: اگر کسی بخواهد در برابر سوریه موضعی نادرست داشته باشد، مورد قبول ملت ایران و افکار عمومی آزادی‌خواهان دنیا نیست.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول