اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بزرگ کردن شعارهای افراطی خدمت به مردم نیست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهر کرد گفت: آقای رئیس جمهور و معاون اول ایشان بدانند که بزرگ جلوه دادن شعارهای افراطی خدمت کردن به مردم محسوب نمی‌شود.

بزرگ کردن شعارهای افراطی خدمت به مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: همه ما باید با اصلاح سبک زندگی ضمیمه رستگاری اخروی خودمان را فراهم کنیم.

وی در ضرورت الگو قرار دادن عدل به عنوان معیار اصلی در زندگی همه مسلمانان افزود: همه ما باید بر اساس معیارهای عدل و احسان زندگی کنیم و خودمان را در مسیر قرب‌الهی قرار دهیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان این‌که روز یکشنبه این هفته مرجع تقلید نوری همدانی میهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود، گفت: باید از فیوضات، علم، رهنمودها و مطالب عالمانه این عالم بزرگوار به نفع احسن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به قیام خونین 17 شهریور و کشته شدن جمعی از مردم به دست ماموران ستم‌شاهی پهلوی تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای 17 شهریور هرگز از ذهن‌ها خارج نخواهد شد.

نکونام گفت: بیداری اسلامی سفره بسیار گسترده‌ای است که در دل‌ها نفوذ کرده و آمریکا و منافقان از محو کردن بیداری اسلامی در منطقه ناتوان هستند.

وی سوریه را خط مقدم جبهه پایداری عنوان کرد و افزود: دفاع ما از سوریه نه به عنوان دفاع از یک حکومت خاص بلکه به عنوان دفاع از جبهه مقاومت و ارزش‌های اسلامی است.

این مسئول متذکر شد: آمریکا با بهانه‌جویی‌های مختلف و با شعارهای انسان دوستانه در حال زمینه‌چینی برای تازیدن بر سوریه و شکستن خط مقدم جبهه پایداری است.

نکونام اظهار داشت: دفاع از جبهه مقاومت تضمین کننده دوام انقلاب اسلامی است و مستحکم کردن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این استان در سال‌های گذشته به شدت از خودرای‌های سیاسی و افراط‌گری‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان آسیب دیده است،‌ تاکید کرد: همه ما باید با همدلی و وحدت به دولت کمک کنیم تا شعارهای دولت تدبیر و امید در کشور و در این استان اجرا شود.

وی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری جای افراط‌گری‌های سیاسی نیست و مردم ولایی و ولایت‌مدار این استان اجازه نخواهند داد که گروهی خاص رای مردم را به نفع خود مصادره کنند.

امام جمعه شهر کرد عنوان کرد: اگر آقای رئیس جمهور و معاون اول ایشان می‌خواهند به مردم چهارمحال و بختیاری خدمت کنند بدانند که بزرگ کردن شعارهای افراطی خدمت کردن به مردم محسوب نمی‌شود.

وی با بیان این‌که هر استانداری که در راس امور این استان قرار گیرد را حمایت می‌کند، متذکر شد: به همه افرادی که در تلاش هستند تا اشخاص مدنظر خود را در راس امور این استان قرار دهند به شدت توصیه می‌کند که از این کار بپرهیزند.

انتهای پیام/68005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول