اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

کوردلان عربی بدانند به سزای اعمال خود خواهند رسید

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: کوردلان غربی و عربی بدانند، طولی نمی‌کشد که به سزای اعمال خود خواهند رسید.

کوردلان عربی بدانند به سزای اعمال خود خواهند رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مسجد حضرت محمد(ص) این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار کرد: پرهیز از گناه و تقرب به درگاه الهی موجب سعادت انسان‌ها می‌شود.

وی بر وحدت میان مسلمانان به عنوان بزرگترین عامل پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و افزود: اگر مسلمانان وحدت خود را حفظ و به جبهه وهابیت عربی و قدرت باطل غربی تکیه نمی‌کردند وضعیت بهتری داشتند.

ماموستا خالدی بر بصیرت‌افزایی مسلمانان به منظور مقابله با استکبار و توطئه‌هایش تأکید و خاطرنشان کرد:  استکبار جهانی با سو استفاده از غفلت مسلمانان می‌خواهد در مقابل سوریه که نماد و الگوی مقاومت در منطقه است صف‌آرایی کند.

امام جمعه اهل سنت بیجار تصریح کرد: مسلمانان باید در برابر اهداف شوم استکبار آگاه و بیدار شده و با عکس‌العمل قاطع و درست مسیر بیداری اسلامی را که به برکت انقلاب در جهان شکل گرفته هموار کنند.

وی با بیان اینکه به  فضل الهی ریشه صهیونیست و استکبار رو به زوال است اذعان کرد: استکبار و صهیونیست از هم اکنون شکست خورده و قطعا آینده از آن مسلمانان و مقاومت اسلامی است.

خالدی اظهار کرد: کوردلان غربی و عربی بدانند، طولی نمی‌کشد که به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) برتمامی دختران و زنان آزادیخواه مسلمان جهان بیان کرد: امروزه افتخار ما بر این است که دختران و زنان ایران اسلامی الگویی کامل در بحث حجاب برای جهانیان هستند.

خالدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نقش زنان در پیشبرد اهداف به ویژه در زمینه جبهه بیداری اسلامی گفت: نقش زنان در عرصه‌های مختلف از صدر اسلام تا کنون همواره تعیین کننده و تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب داشته است.

امام جمعه اهل سنت بیجار خاطرنشان کرد: دین اسلام احترام ویژه‌ای برای زنان و دختران قائل است و این در حالی است که نگاه غرب به زن تنها وسیله‌ای برای تبلیغات و سودجویی‌های دنیوی است.

وی در پایان افزود: افتخار زنان مسلمان بر این است که از دامانشان مردانی پرورش یافته‌ است که نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دین اسلام و انقلاب اسلام داشته باشند.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول