اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مراجع عظام تقلید

مراسم بزرگداشت همسر شهید سعیدی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت‌الله سعیدی با حضور مراجع عظام تقلید و مسئولان قم پنجشنبه شب در مسجد اعظم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت همسر شهید سعیدی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم آیات عظام نوری همدانی، علوی گرگانی و شبیری زنجانی و نیز آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله شاهرودی، جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم، مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم حضور داشتند.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مداحی و قرائت پیام‌های تسلیت رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله مهدوی‌کنی به مناسبت درگذشت همسر شهید آیت‌الله سعیدی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام جناب آقای حاج سیّد محمّد سعیدی دامت توفیقاته

درگذشت والده ماجده را به جنابعالی و اخوان محترم و بیت شهید آیت‌الله سعیدی و همچنین به حضرات آقایان طباطبایی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و برای آن فقیده سعیده رحمت و مغفرت و رضوان الهی و برای خاندان مصاب صبر و توفیق مسئلت می‌کنم.

پس از آن هم حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری یکی از اساتید حوزوی به سخنرانی پرداخت و گفت: بانو طباطبایی که عضوی از خاندان علم و روحانیت بود در انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بود و تلاش‌های فراوانی از او ثبت شده است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه پس از شهادت آیت‌الله سعیدی، بانو طباطبایی به تربیت فرزندانی عالم و روحانی پرداخت، متذکر شد: زحمات او در تربیت فرزندانی پاک و اهل علم امروز به ثمر نشسته است.

گفتنی است بانو طباطبایی، همسر شهید آیت‌الله سعیدی و مادر حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی امام جمعه قم پس از 89 سال زندگی پربرکت و تربیت فرزندانی صالح در بیمارستان شهید بهشتی قم درگذشت.

انتهای پیام/78004/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول