اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فولاد خوزستان:

صدرنشینی جدول بار سنگینی بر دوش ما نهاده است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:‌ بازیکنان ما برای حفظ صدرنشینی بار سنگینی به دوش می‌کشند و این موضوع کار ما را دشوارتر کرده است.

صدرنشینی جدول بار سنگینی بر دوش ما نهاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد:‌ ذوب‌آهن آمده بود که ابتدا گل نخورد و سپس بر روی ضد حمله موفق به گل‌زنی شود اما بازیکنان ما به خوبی در مقابل آنها ظاهر شدند.

وی بیان کرد: کسب 3 امتیاز بازی و تداوم صدرنشینی را به تمام هواداران فولادی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: ذوب‌آهن تیم پرتجربه‌ای بوده و سابقه بسیاری در لیگ ایران دارد لذا برای ما قابل پیش‌بینی بود که بازی دشواری در پیش خواهیم داشت.

فرکی ادامه داد: برای ما مهم بود که در 15 دقیقه اول بازی گلی دریافت نکنیم و به این مهم دست یافتیم و توانستیم نیمه اول را با پیروزی به رختکن برویم.

وی افزود: در نیمه اول بازی برتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم حریف عملکرد بهتری داشت و بیشتر از ما توپ و میدان را در اختیار داشت.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد:‌ خط دفاع ما زیر فشار به خوبی مقاومت کرد و در اکثر مواقع بازی کم اشتباه ظاهر شد.

فرکی افزود:‌ در نیمه دوم بازی و به خصوص در دقایق پایانی با توجه به تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم موقعیت‌های خوبی بر روی دروازه حریف خلق کنیم.

وی افزود: در مجموع موقعیت‌های صد درصد گل ما نسبت به ذوب‌آهن بیشتر بود اما متأسفانه از روی کم دقتی نتوانستیم به خوبی از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

فرکی با بیان اینکه بازی خانگی و بیرون از خانه دیگر برای ما فرقی ندارد، گفت: با توجه به اینکه صدرنشین جدول هستیم هر تیمی که برابر ما قرار می‌گیرد دوست دارد فولاد صدرنشین را شکست دهد و به نوعی به خود ببالد لذا ما باید تمرکز داشته و به دور از هرگونه حاشیه بازی‌های خود را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه بازیکنان ذخیره تیم ما قابلیت بازی در تیم اصلی را دارند، افزود: بازیکنان ذخیره ما همگی در حد بازیکنان اصلی بوده لذا در این بازی دوست داشتیم به بازیکنان نیمکت‌نشین خود فرصت بازی دهیم.

انتهای پیام/‌72015/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول