اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور نیکان و بچه غول در جشنواره فیلم کودک در هاله‎ای از ابهام

نیکان و بچه غول به کارگردانی رحمان رضایی در لیست فیلم‎های جشنواره بیست و هفتم فیلم کودک قرار گرفته است، اما عدم تکمیل مراحل فنی، حضور آن را در جشنواره در هاله‎ای از ابهام قرار داده است.

حضور نیکان و بچه غول در جشنواره فیلم کودک در هاله‎ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فیلم سینمایی نیکان و بچه غول عنوان فیلمی است که در راه بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان است، اما هنوز پروژه ساخت آن به طور کامل انجام نگرفته و ممکن است از لیست فیلم‎های بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان حذف شود.

نیکان و بچه غول یک فیلم رئال انیمیشن است، اکنون مراحل پایانی تدوین و ساخت انیمیشن خود را سپری می‌کند و به گفته کارگردان این فیلم به دلیل بهره بردن از تکنیک سی جی بیش از دو سال به طول انجامیده است.

نیکان و بچه غول یک فیلم پر بازیگر است که در صورت تکمیل مراحل فنی و رسیدن به جشنواره فیلم کودک و نوجوان در این جشنواره به توفیق خواهد رسید.

رامبد جوان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، علیرضا خمسه، انوشیروان ارجمند، اسدالله یکتا و هنرمند خردسال علی خلج امیرحسینی بازیگران اصلی «نیکان و بچه غول» هستند.

این فیلم داستان پسر بچه‌ای به نام نیکان است که در دامنه کوه دماوند در چاهی سحرآمیز می‎افتد و با یک بچه غول هم‌سفر می‎شود.

به گزارش فارس، نیکان و بچه غول به کارگردانی رحمان رضایی محصولی از بنیاد سینمایی فارابی است، اما به گفته کارگردان فیلم این بنیاد حمایت‎های لازم را در جهت ساخت آن انجام نداده است، به همین جهت حضور نیکان و بچه غول در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در هاله‎ای از ابهام است.

انتهای پیام/63019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول