اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شهیدان توپخانه و دیده‌بانی اصفهان و چهارمحال و بختیاری

یادواره 350 شهید توپخانه و دیده‌بانی دقایقی پیش آغاز شد

یادواره 350 شهید توپخانه و دیده‌بانی استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری دقایقی پیش در خیمه گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

یادواره 350 شهید توپخانه و دیده‌بانی دقایقی پیش آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یادواره 350 شهید توپخانه و دیده‌بانی استان اصفهان و چهار محال و بختیاری دقایقی پیش در خیمه گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

لازم به ذکر است که این یادواره با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری، لشکری و فرماندهان ارشد سپاه و ارشد جمهوری اسلامی ایران و آحاد مردم شهید پرور اصفهان در خیمه گلستان شهدا در حال برگزاری است.

لازم به یادآوری است که یادواره 350 شهید توپخانه و دیده‌بانی همزمان با دومین سالگرد شهادت سرتیپ عباسعلی جان‌نثاری فرمانده گروه توپخانه 15 خرداد اصفهان برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است این یادواره به همت یگان توپخانه 15 خرداد اصفهان به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت جامعه، آگاهی افکار عمومی از مقام شامخ شهیدان توپخانه و نقش مؤثر توپخانه در میادین نبرد برگزار شده است.

از جمله برنامه‌های این یادواره مداحی حاج مجتبی رمضانی همراه با مجری‌گری سیدجواد هاشمی مجری بسیجی سیمای جمهوری اسلامی است.

روایتگری و سخنرانی یکی از فرماندهان 8 سال جنگ تحمیلی و غبارروبی مزار شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این محفل است.

در پایان این مراسم تمامی حاضران در چلسه با حضور خود بر سر مزار شهیدان در گلزار شهدای اصفهان با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق می‌نمایند.

انتهای پیام/63001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول