اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 210 عکاس کودک و نوجوان

نخستین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» در شلمچه برگزار شد

نخستین مسابقه عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» با حضور بیش از 210 عکاس، کودک و نوجوان، در شلمچه برگزار شد.

نخستین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» در شلمچه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، اولین مسابقه‌ی عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» همزمان با آیین مراسم نمادین ورود کاروان حضرت امام رضا (ع) در نقطه صفر مرزی شلمچه با حضور سید صادق رضایی مدیرعامل کانون، عبدالله حسینی فرماندار خرمشهر، سید جوادجعفری مدیرعامل بنیادبین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، عبدالنبی شاکریان مدیر کل کانون خوزستان، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، شهروندان خرمشهری و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و تعداد کثیری از مردم روستاهای شلمچه برگزار شد.

بر اساس این گزارش کاروان حضرت امام رضا (ع) به صورت نمادین در شلمچه متشکل از تعدادی مرد و زن، کودک و نوجوان به همراه شتر و اسب از نقطه صفر مرزی وارد خاک ایران شد و بیش از 210 کودک و نوجوان عکاس با عکاسی از این مراسم در اولین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» شرکت کردند.

در این مسابقه که به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، برگزار شد؛ کارکنان کانون شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینوحی، شادگان و جمعی از کارکنان ستادی کانون استان به عنوان اعضای ستاد برگزاری اولین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت»در مسجد شهدای شلمچه عکس‌های کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه را دریافت می‌کردند.

در این مسابقه سید صادق رضایی مدیرعامل کانون، سید جوادجعفری مدیرعامل بنیادبین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، محمدباقر آدوسی معاون فرهنگی و محمدمهدی محمودی ادیب مدیر دفتر مرکزی حراست کانون با حضور در ستاد برگزاری این مسابقه از نزدیک از کار برگزار کنندگان اولین مسابقه‌ی عکاسی رضوی «جاده‌ی ولایت» بازدید کردند.

این مسابقه با هدف، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، آشنایی و شناخت نسبت به مسیر ورود حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به ایران و شناسایی استعدادهای برتر عکاسی سراسر کشور در عرصه فرهنگ رضوی برگزار شد و تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند سراسر کشور می‌توانستند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه در سه بخش گروه سنی هفت تا 9 سال، 10 تا 12 سال و 13 تا 17 سال برگزار شد و هر عکاس در این مسابقه می‌توانست 10 عکس دیجیتال را به دبیرخانه‌ این مسابقه تحویل دهد.

برگزار کنندگان اولین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» قصد دارند به رتبه اول این مسابقه در هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، بسته فرهنگی، کمک هزینه سفر زیارتی و چاپ اثر در کتاب «عکاسی جاده‌ ولایت (رضوی)» اهدا کنند.

همچنین به رتبه دوم در هر گروه سنی نیز، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، بسته فرهنگی، کمک هزینه سفر زیارتی و چاپ اثر در کتاب «عکاسی جاده‌ ولایت (رضوی)» اهدا خواهد شد.

جایزه رتبه سوم هر گروه سنی این مسابقه نیز، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، بسته فرهنگی، کمک هزینه سفر زیارتی و چاپ اثر در کتاب «عکاسی جاده‌ ولایت (رضوی)» اعلام شده است.

نتایج این مسابقه عکاسی 18 شهریوراز طریق سایت‌های، aksrazavi.blogfa.com، khozestan.kanoonnews.ir ،www.ekanoon.com و www.kanoonnews.ir معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ 72001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول