اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

خبرنگاران حافظ هویت دینی و ملی کشور هستند

فرماندار لنده با اشاره تلاش خبرنگاران برای زنده‌ نگه داشتن ارزش‌ها و معرفی آثار گرانبهای تاریخی گفت: خبرنگاران حافظان واقعی میراث گرانبهای هویت دینی و ملی در کشور بوده و به درستی آنان را به جامعه معرفی می‌کنند.

خبرنگاران حافظ هویت دینی و ملی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، فعالان و خادمان نوروزی و به همت نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنده از خادمان نوروزی این شهرستان تجلیل به‌عمل آمد.

سید یدالله فاطمیان در این مراسم اظهار داشت: شهرستان لنده در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی جزء بهترین شهرستان‌ها بوده است.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار ارزنده اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لنده برپایی برنامه‌های مختلف در ورودی شهر لنده بود که با استقبال خوب مردم و مسئولان روبرو شده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد : جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در برپایی ایستگاه راهنمای مسافران نورزی و ایجاد نمازخانه و چادرهای اسکان موقت در ورودی شهر لنده یکی از اقدامات کمک قابل توجهی در هدایت و راهنمایی مسافران نوروزی داشته است.

فاطمیان عنوان کرد : همکاری و تعامل سازنده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لنده با جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه و ستاد تسهیلات نوروزی در لنده واقعا بی‌نظیر بود و امیدواریم سال‌های آینده نیز این تعامل برقرار باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده در ادامه تصریح کرد: خدمات ارائه شده و میزان رضایت‌مندی مسافران نوروزی از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نورزی شهرستان لنده در جذب گردشگر در ایام نوروزسال 92 تاثیر خیلی خوبی داشته است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و با نماد ترویج فرهنگ عشایری منطقه و برپایی  جشنواره صدای بهار در ورودی شهر لنده از اقدامات خیلی خوب اداره میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و استان در نوروز سال92 بود.

وی متذکر شد : تلاش بزرگ خادمان سفرهای نوروزی در سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در شهرستان لنده موجب رضایتمندی بیش از پیش مردم در این شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: اگر همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) سپاه ناحیه لنده و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان لنده در روز 13 فروردین در خصوص گماردن بسیجیان در نقاط حادثه خیز جهت راهنمایی و هدایت مسافران نوروزی نبود حوادث پیش بینی نشده‌ای در روز طبیعت اتفاق می‌افتاد که بحمد‌الله با تدابیر خوب این‌دو نهاد مشکلی پیش نیامد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده از همه دستگاه های مرتبط در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده تقدیر وتشکر کرد و گفت: یکی از دستگاه‌هایی که باید به صورت اخص مورد تقدیر قرار گیرد خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای استان و شهرستان علی خصوص سایت خبری تحلیلی خبر لنده و خبرگزاری فارس بوده که با نهایت صداقت و رعایت امانت در ارائه گزارشات خود کمک شایان توجهی به اداره میراث فرهنگی و گردشگری کرده‌اند.

فاطمیان با اشاره تلاش خبرنگاران برای زنده‌نگه داشتن ارزش‌های دینی  و معنوی کشور ‌‌گفت: خبرنگاران حافظان واقعی میراث گران‌بهای هویتی دینی و ملی در کشور بوده و به درستی آنان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی افزود: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان کهگیلویه و بویراحمد از توجه خاصی برخوردار بوده که این خود زمینه پیشرفت اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی را در استان مهیا می‌کند.

انتهای پیام/82013/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول