اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش «میزبانی در سبک زندگی اسلامی» در قم

نخستین همایش هم‌اندیش میزبانی در سبک زندگی اسلامی امروز با حضور میهمانان و صاحب نظرانی در این زمینه از شهرهای مشهد، تهران و قم در هتل صادقیه قم برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش «میزبانی در سبک زندگی اسلامی» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین لولاچیان دبیر همایش در این همایش اظهار کرد: پس از بیانات رهبر انقلاب در سال 91 مبنی بر تشکیل و تدوین تمدن نوین اسلامی که یکی از الزامات آن تدوین سبک زندگی اسلامی است، به ذهن پژوهشگران رسید که در همه ابعاد تلاش و گامی برای تدوین این الگو بردارند و ما هم تلاش کردیم که در زمینه میزبانی اسلامی، مبنی بر تدوین مبانی نظری میزبانی اسلامی گام و حرکتی داشته باشیم.

وی افزود: بنا شد که یک دفتر پژوهشی به نام مرکز پژوهشی سبک زندگی تشکیل دهیم و همچنین برای تداوم این راه دبیرخانه دائمی سبک زندگی اسلامی در تهران تشکیل شده است و از همه کسانی که در این زمینه کار پژوهشی داشته‌اند برای همکاری دعوت کرده‌ایم و این جلسه گام اول برای تدوین این الگو است.

دبیر همایش «میزبانی در سبک زندگی اسلامی» ابراز کرد: امیدواریم خروجی این همایش‌ها تدوین الگویی باشد که بتوانیم یک الگوی اسلامی را را به کل جهان تعمیم و گسترش دهیم و قطعا با اقبال جهانی هم روبه‌رو خواهد شد.

در ادامه همایش میهمانان دعوت شده به همایش که سابقه تحقیق و پژوهش در زمینه میزبانی اسلامی را داشته‌اند نقطه نظرات خود را در این زمینه ایراد کردند.

انتهای پیام/2258/ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول