اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرعشی در همایش اصلاح‌طلبان جوان کشور‌:

راه اصلاح‌طلبان راه مردم است/جدیت روحانی ‌برای کشور نتیجه‌بخش است

عضو حزب کارگزاران با بیان اینکه راه اصلاح‌طلبان راه مردم است، گفت: به شما جوانان اصلاح‌طلب توصیه می‌کنم لحظه‌ای از بودن در کنار مردم در حل مشکلات آنها غفلت نکنید.

راه اصلاح‌طلبان راه مردم است/جدیت روحانی ‌برای کشور نتیجه‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین مرعشی ظهر امروز در همایش اصلاح‌طلبان جوان کشور اظهار کرد: امید می‌رود همت، ایستادگی و جدیت شما جوانان بتواند راه‌‌های خوبی برای آینده کشور باز کند.

وی با بیان اینکه چرا ملت ایران در سال 57 انقلاب اسلامی به راه انداخت، گفت:‌ شاید در سال‌های ابتدایی انقلاب اثر و خاصیت آن بر افراد بسیاری پوشیده بود اما امروز با مشاهده اوضاع کشورهای مصر، عراق و سوریه می‌توان تاثیر و خاصیت انقلاب را به خوبی دریافت.

مرعشی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در ‌ارتباط‌ با نقش و تاثیر حضور مردم تصریح کرد: امام راحل فرمودند هر جا مشکل داشتید مردم را وارد صحنه کنید و بر همین اساس بود که مردم با حضور خود در انتخابات 92 توانستند تحولات خوبی در کشور ایجاد کنند.

عضو حزب کارگزاران به انتخابات 92 و نتیجه آن اشاره کرد و افزود: مردم در طول چهار روز توانستند سرنوشت کشور را به گونه‌ای عوض کنند که نه تنها هزینه‌ای برای نظام به بار نیاورد بلکه امید می‌رود این تغییر ثبات لازم را هم داشته باشد.

مرعشی خاطرنشان کرد: ثبات در سیاست‌ها و جدیت دکتر روحانی در تحقق شعارها و برنامه‌هایش می‌تواند ما را به یک نتیجه کلی و مثبت برساند.

وی بر ضرورت خدمت به مردم تاکید و اظهار کرد: ما باید مردم را وارد صحنه نگه داریم و به آنها خدمت کنیم و پیوند بین مردم و نظام را محکم نگاه داریم.

مرعشی طولانی شدن دوران استبداد را مشکل کشور مصر دانست و گفت:‌ طولانی شدن دوران استبداد در کشور مصر سبب شده تا مردم این کشور قادر به حل مشکلات خود نباشند و ارتش در مسائل مختلف آنها مداخله کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس وقتی برای مدت طولانی عده‌ای برای مردم تصمیم بگیرند قدرت ملی تضعیف می‌شود اما مردم ما انقلاب اسلامی کردند تا آزاد باشند و بتوانند برای خود تصمیم بگیرند. 

عضو حزب کارگزاران با بیان اینکه راه اصلاح‌طلبان راه مردم است، خاطرنشان کرد: به شما جوانان اصلاح‌طلب توصیه می‌کنم لحظه‌ای از بودن در کنار مردم در حل مشکلات آنها غفلت نکنید.

انتهای پیام/68004/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول