اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه استان قم:

فرزندان شهید آیت‌الله سعیدی در راه حفظ انقلاب گام برمی‌دارند

دبیر حزب مؤتلفه استان قم گفت: همسر شهید آیت‌الله سعیدی فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کرد که در راه مجاهدت و حفظ انقلاب گام بردارند.

فرزندان شهید آیت‌الله سعیدی در راه حفظ انقلاب گام برمی‌دارند

محمد عرب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم ضمن عرض تسلیت به بیت شهید آیت‌الله سیدمحمدرضا سعیدی اظهار کرد: شهید آیت‌الله سعیدی یکی از شجاع‌ترین مبارزان زمان خویش بود و این شجاعت موجب شهرت ایشان در منطقه غیاثیه تهران شده بود.

وی تصریح کرد: بانو طباطبایی در دوران سیاه رژیم ستم‌شاهی دوشادوش همسرش حرکت کرده و ایشان را برای ادامه مبارزات دلگرم و تشویق می‌کرد.

دبیر حزب مؤتلفه استان قم ادامه داد:‌ بانو طباطبایی پس از شهادت آیت‌الله سعیدی به تربیت فرزندان ایشان به نحو مطلوب اهتمام داشت و فرزندانی مجاهد و انقلابی تربیت کرد.

وی با بیان اینکه اولادهای آیت‌الله سعیدی همه راه پدر را ادامه دادند گفت: این مسئله به تربیت صحیح همسر این شهید بزرگوار در تربیت فرزندان مربوط می‌شود.

عرب ادامه داد: فرزندان شهید آیت‌الله سعیدی همه از مبارزان و مجاهدان انقلاب شدند که در رأس آنان تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) قرار دارد و این نشان از زحمات بی‌دریغ همسر شهید آیت‌الله سعیدی در راه تربیت صحیح فرزندان است.

وی اضافه کرد: این مادر بزرگوار بیش از 40 سال رنج شهادت همسرش را صبورانه تحمل کرد و شجره طیبه شهید آیت‌الله سعیدی را در لباس روحانیت تحویل انقلاب داد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی انقلابی و مبارز بودن فرزندان شهید آیت‌الله سعیدی را مرهون زحمات بانو طباطبایی همسر این شهید بزرگوار دانست و گفت: این بانو از جمله بانوانی است که در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش حضور همسری دلسوز و مهربان را در مدیریت خانواده‌ای مبارز بسیار موثر دانست و گفت: اگر همسری صبور و مدبر در کانون خانواده نباشد مردان نمی‌توانند در عرصه‌های مختلف به موفقیت دست یابند.

انتهای پیام/78005/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول